Vierailija

Voisko joku äkkiä kysyä mieheltään tai jos joku mamma itse tietää että mitä tarkoittaa " ET lukema" kun puhutaan alumiinivanteista? Tärkeä tieto mulle aasille =) Kiitti paljon =)

Kommentit (13)

Sitävastoin annan neuvon - Googlaa vaikka haulla " ET vanne" (ilman lainausmerkkejä). Tuolla tavalla löydät taatusti vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen!

et:tä ei mitata, se lukee vanteessa, esim et 55, voi olla myös englanniksi off set, et on saksaa, lyhenne.

vanteessa merkintä esim. 5X120, et 36

keskireiän voit mitata, ilmoita milleinä eli tarkka mittaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Neuvokaa kädestä pitäen että miten mittaan et lukeman, multa sitä pydettiin (vanteet myynnissä) ja olen ihan pallo hukassa. Kiitos silti vastauksista, olen vaan ihan ummikko ja hiukan lisääkin näissä asioissa =)

Entä onko keskireijän halkaisia se miltä se kuullostaa eli vanteen keskellä olevan reiän halkaisija, vai onks tääkin joku laippa-löippä-vaikee juttu

Kiitos vielä!!!!!!!!!!!

ap

Tuijotan tota hiukan aikaa, jos se lähtee aukeemaan mulle =) En ehkä koskaan oo näin tyhmäks tuntenu itteeni, my GOD! Voinko vaan vastata sille et lukeman kysyjälle, että hittojako se sulle kuuluu!?

ap

NYT TAJUSIN!!! WOW mikä ahaaa elämys, luin uusiks ton kolmosen viestin ja tuijotin seiskan linkkiä. Melko pitkät piuhat mun aivojen vanneosastolla, mutta tajusin!

KIIIIIITOS!!!!!

ap

Vähänkö ilmotan nyt lukemat leuhkana ja kysyn vielä että olisko jotain muuta mitä täytyis tietää =)

Entä onko keskireiän halkaisija just se keskellä olevan reiän halkaisija? (miten niin kuullostaa tyhmältä kysymykseltä =D )

Luuletteko nyt etten ole googlesta katsonut!!!!!!!GRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

Jos en ymmärrä yhtään sanaa asiasta niin ei googlen linkit auta. Ei ainakaan tullut vastaan sellaista linkkiä missä on vannesanastoa idiooteille sekä mittausneuvoja.Älkää te google-bitchit nyt sekaantuko tähän, täällä on myös näitä ihania, auttavia ihmisiä ONNEKSI.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat