Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Apuva...kamala muistikatkos...yksi niistä monista, heh... Mutta siis:

Kävin tänään jälkitarkastuksessa, ja muistelisin, että lääkäri sanoi, että minipillerit voi aloittaa, vaikkei menkat olisikaan vielä alkaneet. Oliko se näin??? Aloin vaan epäilemään, että kuulinko/muistinko väärin, kun luin sitä esite-vihkosta, ja siinä neuvotaan aloittamaan ne vuodon ekana pvnä niinkuin e-pillereissäkin (jos ei ollut käyttänyt viim. kk:n aikana horm.ehkäisyä), mutta imetyksen aikana piti kysyä lääkäriltä... Eli saihan ne nyt sitten aloittaa, vaikkei vuotoa olekaan???????????????????????

Jo dementoitunut Pi-Ki... :)

Kommentit (5)

...mutta ekan viikon ajan täytyy käyttää myös muuta ehkäisyä. Kyllä tämä pitäisi myös löytä sieltä selosteesta jos viitsit koko rotlan lukea.

minipilleristi

Joo, mä rupesinkin tänään muistamaan, että juuri noinhan se lääkäri tosiaan sanoi, myös siitä lisäehkäisyn käytöstä. Oli eilen (vaihteeks) niin " utuinen" olo, että ei aina tienny oliko joku unta ja kuviteltua vai oliko se totta :) Jotain väsymystä varmaan - minä kun vetelin ennen vauvaa jopa 12h yöunia, heh!

Mutta kiitos vielä näistä. Tulin just kotiin, ja nyt on pakko avaa telkku - alkaa Olet mitä syöt. Siitä saan ehkä jotain motivaatiota itellekin ;)

Pi-Ki

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koska vaan saa alottaa mutta tosiaan niin ed.kirjoittti niin pitää ekan viikon ajan käyttää muutakin ehkäisyä. mäkin söin mercoloneja 5 vuotta, kyl minipilleritkin sopineet hyvin, ei vaan menkkoja ole ollenskaa...

niissä ei todellakaan ole ohjetta imettäjälle jolla ei menkat vielä alkaneet. mäkin varmistin asian apteekista uudestaan ja niin se on et saa valita aloituspäivän. ja paketit syödään peräjälkeen ilman taukoja.

Kiitokset infosta! :) Muistin mä sitten ihan oikein. Luin muuten uudestaan sen esitteen, ja en mä kyllä löytäny kuin kohdan: " SYNNYTYKSEN JA ABORTIN JÄLKEEN - KYSY NEUVOA LÄÄKÄRILTÄ" . Mutta tarkotitkohan sä sitä selostetta, mikä tulee pilleripaketin mukana? (Vai olinkohan mä sokea..? Sekin hyvin mahdollista, heh!) Mä en vielä hakenu nimittäin niitä, vaan tutkailin ihan vaan sellasta esitettä, minkä se lääkäri anto mukaan. No, mutta anyways, nyt lähden nukkumaan. Kiitokset vielä!

Pi-Ki

P.S. Toivottavasti ne ei vaikuta muuten kauheen erilailla kuin e-pillerit. Söin merciloneja 9 vuotta, ja ne sopi ainakin tosi hyvin, ilman haittoja.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat