Vierailija

tekevätkö seksiä aina kun huvittaa, ilman ehkäisyä ja lapsensaanti on herran käsissä. Siis että ollaanko sillai varmoilla päivillä, kun ei ole oikea aika lapsille, vai onko aina oikea aika lapsille, jos vaan sattuu niin tapahtumaan.

Kommentit (5)

ehkäisy on ihan sama miten sen tekee.

On aivan sama käytätkö kortsua vai yritätkö laskea päiviä ja tehdä keskeytettyä yhdyntää. Jumala näkee aikeesi kyllä ja tietää milloin yrität ehkäistä, tavalla tai toisella.

He siis " joutuvat" harrastamaan seksiä silloin kun huvittaa ja kunnolla koska muuten heille tulee huono omatunto siitä etteivät ole tehnyt niinkuin " pitää" .

Joissain lahkoissa (lestat) useimmat ei käytä ehkäisyä, mutta kyllä yleensä ihan normaalit " tavisuskovat" voivat käyttää kortsua, tai pillereitä tai kierukkaa tai mitä vaan.

Minä olen käyttänyt pillereitä kortsua ja joskus en tyhmyyksissäni mitään. onneksi en raskausunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

me ainakin harrastetaan seksiä joka päivä jos huvittaa. lapsia tulee jos niin suodaan. Nyt on neljä, viidettä odotan. En tiedä et kukaan meistä ois mitään perhesuunnittelua harrastanut, sehän ei ole meidän uskon mukaista. ollaan siis vanhoillislestadiolaisia, just niitä tiukkiksia...=)

uskovaisista, kuten lestoista, jotka eivät tiedettävästi " saa" käyttää ehkäisyä. Eli nämä jotka eivät perinteisesti käytä, niin harrastavatko jonkinlaista (vaikka salaista) perhesuunnittelua. eli jos eivät ihan kortsua käytä, niin esim. keskeytettyä tai varmoja päiviä. ajattelin jos joku uskovainen itse paljastaisi...

kiitos vastanneille!

t. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat