Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä ei mee mitään maksua kolmen lapsen hoidosta ny ku oon opiskelija ja mies työtön. Nyt sai hyvän työn ja mulla on kesällä keikkaduunia. Miten käy jos ei ilmoteta uusia tuloja?

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

noin vuoden päästä niinku on suunniteltu. Niilläkin rahoilla jotka menis kaikkiin maksuihin saa hyvin kerättyä pesämunaa. Jos aletana ilmotteleen tuloja joka paikkaan laskee asumistuki työkkäriraha jne kaikki hemmetti vietäis.

ap

paitsi tietysti pankin tätit, mutta ei ne sitä kellekkään saa kertoa, eikä kukaan sitä kysele.

Ole vaan maksamatta, kyllä ne maksut peritään varmasti jälkikäteen

Ei hoitajakaan voi käräyttää meitä, koska mies ei tähänkään mennessä oo vienyt lapsia hoitoon tai hakenu, eikä aiokaan tehä sitä. Yleensä nukkuu puolillepäivin ja musisoi loppupäivän. Ei ne ees tiedä minkä näkönen se on. Eli kaikki säilyy ennallaan ei kukaan tiedä meidän tuloista. Jos eivät siis näe varoja.

Kiitti!

ap

näkisi paljonko teillä on tilillä rahaa.. Korkeintaan pankin täti sen tietää. Reippaasti vaan maanantaina ilmoittamaan niitä uusia tulojanne!

Usein on lehdissä pikku ilmoituksia, miten ihmiset ovat joutuneet vastuuseen Kelan huijaamisesta. Aiotko hommata kivan merkinnän rikosrekisteriisi?

Totta helvetissä ne perii teiltä sitten jälkikäteen ne hoitomaksut, jos ette nyt niitä heti suosiolla maksa. Haloo!!! Verotiedoista ne sen katsoo, ei teidän pankkitililtänne.

Me jouduttiin maksaan -aivan oman mokailun vuoksi- takautuvasti melkein 500e hoitomaksuja, kun olin kaiken tohinan keskellä unohtanut ilmoittaa laskutukseen, etten ole enää yh, vaan asun avoliitossa. Rokottivat siis tietysti jälkikäteen meitä ja aivan syystäkin. Oli vain unohtunut ilmoittaa elämäntilanteen muutoksesta. Maksoin mukisematta oman mokani.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat