Vierailija

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta ei oikein jaksa vieläkään. Älyssä ei vikaa, mutta ei vaan jaksa. Ei oo saavuttanut mitään muutakaan elämässään. Käy baarissa juomassa kaljaa monta kertaa viikossa, useimmiten liikkeellä yksin.

Kuvaus mukavasta miehestä ja lasten lukumäärä osui nappiin, vaimosta en tiedä yhtään, että millainen on.

Onko paikkakunnan ensimmäinen kirjain K?

Vaimo on aika suorasukainen ja ylpeä, Pasi on paljon mukavampi kanssaihmisiä kohtaan.

Toinen tietämäni Pasi on 2 lapsen isä, naimisissa ja sähkömies.

jouduin istumaan sen takana

ennen tunnin alkua ja tunninn lopettua se rupesi itkemään että ei halua että mä istun sen takana. Valitti kovaan ääneen. siis lähes joka ikisen tunnin alussa tai lopussa. Se oli todella ikävää.

sitten kavereidensa kanssa se puhui siitä millaista olisi seksi minun kanssani - siis kuvittele

Heitti tussilla jotain väriainetta paitaani ja pilasi sen

Kuulin kun se kerran puhui kuinka pitää seurata mua kotiin ja antaa turpiiin

en koskaan tehnyt sille mitään joten ilman mitään syytä se mua vihasi.

Kuulin myohemmin että se oli mennyt jenkkeihin vaihto-oppilaksi.

ehkä hän siellä oppi muita ihmisiä kunnioittamaan. Koulussa ja kotona hänelle ei ainakaan sitä oppinut.

Nyt juoksisin karkuun jos se tulisi kadulla vastaan.

Tekee pätkätöitä milloin missäkin, esim. juuri hissipoikana. Virittää Toyotaa, iso nippu erivärisiä hajukuusia taustapeilissä. Verkkarit on aina, farkut vain baariin, kun verkkareilla ei pääse sisään. Jumalattoman karvainen (karvaa tursuu paidankauluksesta ja hihoista). Kouluttamaton. Tyttöystävä tai vaimo on, ehkä kakaroitakin - ne lapset huutaa tavaratalossa lattialla ja vanhemmat katsoo avuttomana vierestä. Teini-isä. Pitää kaikkia lukion tai jotain ylempää koulustusta käyneitä hikarihienostelijoina, Pasille riittää ammattikoulu ja sekin käydään aika viiveellä. Hermostuu heti, jos joku neuvoo yhtään missään. Luulee suuria itsestään.

Parista esimerkistä koottu nämä mielikuvat.

naimisissa, yksi lapsi, mukava mies.

Sitten myös tiedän toisen Pasin, kaverini veli, naimisissa hänkin, ei (vielä) lapsia, jotain toimistotyötä tekee.

Kaikki ovat pummeja, nörttejä, lihavia tai muuten vain ei terveitä, alkoholi on avainsana heidän elämässään. Kaikki nämä kolme ovat yrittäneet saada minut itselleen. Rakastuneet minuun mutta minäpä rakastan miestä jonka nimi ei ole Pasi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat