Vierailija

mies kävi äsken kimppuun ja poliisi vei putkaan.

lapset näki ja kuuli kaiken

Kommentit (9)

Saat olla kotona ja miettiä asioita,,

Miksi miehesi kävi kimppuusi, oliko hän humalassa ja oliko ensimmäinen kerta?

Olen todella pahoillani, että sinullekkin kävi noin ja suosittelen elämän jatkamista ilman miestä

Muista lepäyttää myös pääsi. Väkivallan uhrille voi tulla paniikki reaktioita jopa vasta kuukausien jälkeen tapahtumista. Kysy lääkäriltä, onko alueellasi jotain paikkoja, joihin voit mennä puhumaan tapahtuneesta ja selvitellä sitä itsellesi. Ja todellakin ota ero. Vaadi myös tulevaa eksääsi menemään hoitoon. Älä ota häntä enää kanssasi saman katon alle, vaan hoida hänelle lähestymiskielto, jos ei osaa itse pysyä poissa. Lisäksi tee rikosilmoitus. Poliisi osaa varmasti neuvoa asiassa enemän. Jos sinusta tuntuu, että joku taho vähättelee sinua, vaadi saada asioida toisen työntekijän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paikat kipeät ja kamala olo, poskessa mustelma, kyynärpää musta, selkä kun tikkurilan värikartta.

Aamulla pitäise mennä töihin mutta aika pahan näköisenä en voi päiväkodissa työskennellä.

Olin jo menossa nukkumaan mutta en saa unta.

Lapset menee aamulla hoitoon ja ehdin varmaan 4 tunnissa hoitaa tuon lääkärikäynnin. Olo on kamala joka paikkaa särkee ja jomottaa, kaularanka pahiten kun mies otti hiuksista kiinni ja hakkasi päätä lattiaan

Ja ensimmäinen kerta. Olen tähän asti pitänyt turpani kiinni hänen juomisestaa mutta mulle riitti. Onko normaalia että 18 iltaa kuukaudessa ollaan kännissä? Minusta ei ja minulla ja lapsilla on oikeus taittiiseen ilmapiiriin. Itsekään en lasiin sylje mutta tuollaiset määrät on kamalia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat