Vierailija

Mun mies kiukuspäissään tönäisi mua viime viikonloppuna niin, että lensin päin seinää. Aina olen ollut sitä mieltä, että muhun ei käsiksi käydä ja se on kerrasta poikki. Mies itki ja rukoili uutta mahdollisuutta, oli itse varannut ajan perheneuvolaan ja Lyömättömän linjan Jussit projektiin. Mitä tässä tekisi? Meillä 2 pientä lasta ja mies on tähän asti ollut todella kiltti, hellä, ihana ja hyvä isä, rakastava puoliso.

Kommentit (7)

No ainakin teillä on asia hoidossa...

Ehkä se parisuhdeterapia toimii ja saatte suhteen taas kuntoon ja miehen väkivaltaisen puolen piiloon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jo pelottaa, et se tekee itselleen jotain. Mun varmaan kuuluisi olla sillen kauhean vihainen, mut nyt olen alkanut jopa sääliä sitä. On itse kokenut lapsuudenkodissaan perheväkivaltaa.

Kenelläkään ei ole oikeutta rikkoa toisen fyysistä koskemattomuutta. Väkivalta on paljon enemmän kuin " vain" se lyönti. Jos miehesi kykenee oikeasti aiheesta keskustelemaan ja oikeasti hakee itselleen apua, eikä ala omaa tekoaan koskaan vähättelemään/mitätöimään voi hänelle antaa " mahdollisuuden" . Menkää yhdessä terapiaan ja käykää tämä asia läpi.

toki kynnys uusia teko on nyt madaltunut, mutta aika tosissaan näyttäis mies ottavan asian, ja itse miehes tunnet, mun mies petti mua ja katui sitä samalla tavalla kun sun katuu tönäisyä, ja omani tuntien uskallan tietää ettei petä enää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat