Vierailija

Kommentit (17)

se on käytännössä mahdollista että nimimerkit näkyvät? Jopa minun vähäinen tietoni tietotekniikasta kertoo että se ei ole mikään yksinkertainen juttu. Tässä ei voi vedota minkään ip-osoitteen jäljittämiseen. Jos on mahdollista niin taitaa olla modena joku huippu hakkeri ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vakipalstalaiset eivät toivo kaikkien käyskentelijöiden saavan selville. Kerran kuussa sivujen päivitysten yhteydessä näkyy muutaman minuutin ajan kaikkien sellaisten nikit, joilla sellainen on. Niiden kohdalla joilla ei ole nikkiä tulee jono nollia vierailija tekstin kohdalle. Yleensä näkyvät 3-5 välillä, mutta aika saattaa vaihdella. Joskus on ollu jo puolen yön aikaan.

Joku uus on kuullu jutun. Vanhat yrittää feikata ettei totta. Muut uudet ajattelee ettei mahollista. Palsta pysyny jo vuosia ihan samanlaisena vaikka ne nikit aina välillä näytetään. Paljonko väliä sillä on? Ei vaan kannata mennä kirjottaa mitään mitä ei vois omalla nimellä sanoa. Niinhän se lukee joka kerta siin boksis ku avaa keskusteluosion.

Eikun joo, on mulla mutta en voi kirjottaa sillä ku viime kerrasta on niin kauan etten yhtään muista salasanaani...

Jos nyt näkyis ' kaikkien vierailijoitten nikit' vaikka saman tien niin ne ei kyllä a) kiinnostais mua pätkän vertaa b) kertois mulle mitään

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat