Vierailija

Kommentit (6)

ammatiltaan kätilö ja perhanan hyvä siinä! Hän on avioeroperheen vanhin lapsi, sisarpuolia hänellä on kaksi. Maarit on sinisilmäinen, lyhythiuksinen hoikka blondi ja hän on onnellisesti naimisissa ja kahden tyttölapsen äiti. Ikää Maaritilla on vajaa 30 vuotta ja hän asuu Pohjois-Pohjanmaalla omakotitalossa.

Pitää punaisen eri sävyistä (hiuksissa, vaatteissa...). Fiksu ja mukava. Innostuessaan kovaääninen. Tekee ihmisläheistä työtä (hoitaja, asiakaspalvelija).

Pari Maaritia tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuitenkin korkeasti koulutettu ja hyvässä ammatissa. Pettää avomiestään. (tai ainakin on aikoinaan niin tehnyt, en tiedä harrastaako kyseistä toimintaa enää) Laiska. Mieluummin teettää työt jollain ulkopuolisella kuin itse tekee. Sottaisesta kodistaan huolimatta pukeutuu tyylikkäästi ja huolitellusti. Aina on merkkivaatteet päällä ja ulkonäkö muutenkin tip top. Antaa sellaisen kuvan että olisi siisti ihminen.

Raha-ahne. Tykkää laittaa muiden laskuun ostoksiaan ja hankintojaan, muttei koskaan itse osallistu jos joutuu maksamaan, edes osaa.

Viisas, ellen sanoisi älykäs. älykkyysosamäärä on huippu lukemia (en nyt kuollaksenikaan muista mitä)

Ei halua koskaan omia lapsia, mutta tykkää olla minun lasteni kanssa ja hoitaa heitä.

Kännissä HYVIN rasittava ihminen. Luulee olevansa maailman napa ja kaikki pyörisi hänen ympärillään.

Hauskaa soppailu seuraa. On todella hyvä kuuntelemaan ja keskustelemaan.

Kaunis. On joskus nuorempana tehnyt mallin hommia.

Niin ja hän on minun siskoni:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat