Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aamuvirrkuna koneella. Eilen illalla tuli käytyä jo aikaisun nukkumaan, kun jostakin syystä ei edellisenä yönä oikein saanut siellä osastolle nukuttua.

Itseasiassa olen tässä lähdössä miehen kyydissä käymään kotona moikkaamassa hauvoja ja lepäilen päivän porukoiden luona. Tosin nyt tässä heräämisen jälkeen ollaan miehen kanssa mietitty, ett uskallanko lähteä, (ja nyt seuraa limajuttuja) koska äsken vessareissulla hulahti ilmeisesti se limatulppa melko isona klönttinä. Verta siinä ei näkynyt, mut oletan että tuo oli ilmiselvästi kyllä juuri sitä itseään.

No, voihan tässä mennä vielä vaikka muutama viikko ennenkuin vaavi lopulta sit syntyy, mut ainakin merkkejä näkyvissä.

Mut palailen myöhemmin takas (oletan)

-Ninca ja Rimpula 37+1-

Kommentit (12)

Moolin päivä kuulosti tosi mukavalta ja vaikutat hirmuisen pirtsakalta! =) Tänään kyllä on ollut upea ilma kaikin puolin.

Itsellä olo ollut jotenkin apea koko päivän. Neuvolan jälkeen en saanut koko päivänä yhtään mitään aikaiseksi. Sentäs Suomi voitti kiekkopelin niin jotain positiivista...

Täytyy koittaa vähän piristyä niin olen vähän parempaa seuraa miehelle.

Vauva möyrii masussa tyytyväisen oloisena...

t. i-l

Oih, NINCAN rimpula saattaa syntyä milloin vaan...kiva, että oma olosi ok! Jos ei sun vanhemmat kovin kaukana, niin uskaltanet lähteä...koiruleilla jo varmaan ikävä!

Omassa navassa ei mullistavaa, alavatsa menkkamaisen kipeänä ja veristä limaa tullee eilisen " ihanan" sisätutkimuksen tuloksena...Sain kahden aikaan unen päästä kiinni ja heräsin sen jälkeen 6 kertaa n. tunnin välein vessareissulle - ihanaa!! Väsystä huolimatta mieli ok.

Vapuksi on luvattu melko koleaa säätä. Eipä meillä ulkokinkereitä ole tiedossa, aattona mennään tuttavapariskunnan kanssa illalliselle.

Tilasin beboliinasta vauvalle uniliinan. Jotkut on kehunut, että siihen on hyvä kapaloida nyytti unille. Jos äitiinsä tulee, on varsin levoton nukkuja muuten. Ja meillä kun vaatteita on pienelle ihan onnettoman vähän, onpa tuossa sitten ikäänkuin yövaatekerta vaipan kanssa käytettäväksi.

Muuten, ne imetysliivit on tälle äipälle vieläkin hankkimatta...tänään aion kyllä suunnata kaupungille, saas nähdä tarttuuko mukaan...;=) Huomasin vaan, että rahaa on tilillä kovin vähän - äitiyspvärahaa tulee parin viikon päästä ja viime liksasta on jo kuukausi...

Mukavaa päivää, tulkaahan kertomaan kuulumisia! Miten IIDA-LINNEA voit?

-mooli 38+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiva IIDA-LINNEA, kun kävit jutustelemassa... kyllä nää päivät on sellaista vuoristorataa, että huominen voi olla taas ankea ja mieli maassa...mut sulle toivon nyt jaksuja odottelun kanssa ja kärsivällisyyttä...just taas googlailin, että sitä ei todellakaan voi tietää, milloin lähtö synnärille tulee...

Mukavaa iltaa ja rauhaisaa yötä unien puolesta;=)

-mooli

Toivottavasti muuallakin suomessa:=) Nyt on kauhee väsy, mutta mukava päivä, kun tapasin kaverin kaupungilla ja käytiin kuoharilasillisella:=) Just tulin vielä kävelylenkiltä ja päästin miehen iltaoluille - kotiintuloaika klo 22:=)

DAJM; toi on aika kärvistelyä, kun ei vielä tohdi kertoa - mutta ei pitkää aikaa enää! Ja kiva, että saatte olla miehen kanssa ihan kahdestaan!

Musta tuntuu, että mun mies ei ihan ymmärrä, että kohta me ei olla koskaan kaksin - siis oikeesti. Huomennahan saattaa olla meidän vika viikonloppu kaksin (toiveajattelua) ja mies on kaverin kanssa harrastamassa miltei koko päivän. No, täytyyhän senkin joskus rentoutua...ja toisaalta, on parempi, että menee nyt ja on sit mun ja vauvan kanssa aluksi kotona...

NINCAN ja I-L:N iltakuulumisia odotellessa!

-mooli

Ihan ekaksi Hoytille PALJON ONNEA avioitumisen johdosta! Nykyään on niin ihanaa kun kukin pari voi mennä naimisiin sen mukaan mikä itselle on se mukavin vaihtoehto. Entisaikaan kun ollut niiiiin paljon jäykempää.

Mooli hyvällä mielellä vaikka unet katkonaisia. Hyvä niin ja toivottavasti löytyy sopivaa ostettavaa kaupungilta! =) Kuulosti niin kivalta teidän vappusuunnitelmat. Meillä ei ole miehen kanssa mitään mietittynä kun jos vaikka ollaankin sairaalassa. Aattona olisi ystäväpariskunnan tuplasynttärit, mutta juhlapaikalle sen verran matkaa ettei uskalleta lähteä.

Mulla oli sellainen yö että nukuin kyllä, mutta joka kerta kun asentoa vaihdoin niin mahassa juili. Kaiketi pienimuotoisia supistuksia.. Neuvolassa oli edelleen kaikki ok. Ihmetytti vaan kun terkan mukaan mun paino tippunut reilusti ja kotivaa' alla käydessä lukemat ihan toiseen suuntaan... Ensi viikolle varattiin vika käynti neuvolaan mikäli vauva ei ole syntynyt. Sen jälkeen siirtyy seuranta äitipolille Hyvinkäälle. Voi kun ei tarttis alkaa siellä ramppaamaan....

Mieli on vähän apea, tämä odottaminen ja " oireiden" kuulostelu henkisesti rankkaa. Onneksi on viikonloppu edessä ja mies kotosalla.

t. iida-linnea 40+1

Kiva, että olit NINCA päässy vielä kotiin! Ja toisaalta mukavampi, että seuraavat tarkasti kuin että tartteis itte olla huolissaan koko ajan. Ja limatulppakin sulta on tainnu jo irrota! Jänskää, kun ei tiedä, millon synnytys koittaa....

MOOLILLA mukavat vappusuunnitelmat -meillä kun ei ole tiedossa mitään erikoista.

HOYTILLE onnea rouviintumisesta! Ja sullakin on jo paljon viikkoja kasassa:)

Ihanan lämmin sää ulkona! Täytyy nauttia vielä, kun lupasivat kylmempää taas ainakin alkuviikoksi. Mukavaa, kun on viikonloppu, niin on mieskin taas kotona seurana!

Aurinkoista viikonloppua toivottaen

Hippux ja Hippu 37+6

Laiska kirjoitteli taas hieman aktivoituu! Jotenkin en ole voinut vähään aikaan olla koneella, kun tullut heti paha olo, joten kirjoittelut jääneet kokonaan.

Ninca elelee jännittäviä aikoja! Tääläkin eletään mukana joka hetkessä! Tuntuu ihan hurjalta, että muutaman hassun viikon kuluttua sitä itsekin alkaa olla synnytysasiat ihan käsillä.

Dajmille tervetulotoivotukset! Itse aika aikaisessa vaiheessa aloin kirjoittelemaan tänne ja niin ne viikot vain on hurahtaneet!

Ja Kanelin perheelle tuplaonnea!

Omia kuulumisia: Menimme tosiaan sitten maanantaina naimisiin ja tilaisuus oli lyhyt, kesti ehkä kaikkinensa n.5min., mutta mukava kuitenkin. Ihan virallisesti piti sanoa tahdon ja seistä sellaisen pöydän ääressä kynttilän palaessa, todistajien seisoessa takana ja kuunnellen vihkijän puhetta. Minä kun luulin, että nimi sielä vain laitetaan johonkin paperiin ja lähdetään pois! Kävimme sitten syömässä kahdestaan sen jälkeen, mutta muuten jatkettiin tavallista arkea. Joku kyselikin aiommeko pitää mitään juhlia, eli emme pidä sukulaisille ym.juhlia tai kahvituksia. Toki jos joku haluaa tulla kahville niin ainahan ne keitetään! Kukaan ei tiennyt tarkkaa vihkimisen ajankohtaa ja meille tällainen järjestely sopi oikein hyvin. Sormuksiakaan emme osta, koska kihlatkin ovat jääneet pölyttymään kaapin perälle.

Vointi nyt parempi taas vaihteeksi. Vapun jälkeen onkin neuvola. Eikös ne käynnit kohta ala olemaan kahden viikon välein? Lähdemme katsomaan tänään pinnasänkyä ja turvakaukaloa, jotka ovatkin viimeiset isot ostokset. Luulin, että saan siskoltani pinniksen, mutta kun kävimme sen eilen hakemassa hänen anoppilan vintiltä, oli pohja kostunut ja vääntynyt ja pinnoissa oli vihreää hometta!!! Ei tosiaan viitsitty alkaa sitä puhdistamaan ja tuskin sitä olisi enää hyväksi saanut, joten uuden pinniksen osto on edessä. Onneksi tuo vanha oli Ikean halpa pinnis ja sisko on menossa Ruotsiin lähiviikkoina niin sieltä viimeistään saan uuden tilalle.

Ja viikot ne paukkuu täälläkin! Liityn siis " kolmikymppisten" joukkoon! Ihanaa!

Hoyt rv30+0 (Iiik!!!)

Mooli, eihän tuo sinunkaan tilanne mitenkään ¿pahalta¿ kuullosta. Vauvahan voi syntyä vaikka jo ensi yönä..

Hoytille isot onnittelut rouviintumisesta. Meillä oli myös viime kesänä pienet häät, salassa. häiden jälkeen postitettiin sit sukulaisille kortit, joissa kerroimme lopettaneet avoliittomme ja astuneemme avioliiton satamaan. Osa veti kyllä herneet nenäänsä, kun ei tullut juhlia mut se olikin heidän asiasnsa.

I-L:lla oireiden ¿vahtaamista¿. On se vain jännä miten sitä ei osaa olla miettimättä oireita, puhun siis itsestäni..ymmärrän hyvin tunteesi.

Itse olen kanssa tämän päivää nyt miettinyt jokaista nipistystä ja etsinyt jos jonkinlaista oiretta. Ja nyt päivän päätteeksi todennut, että Rimpula taitaa vielä viihtyä tovin tuolla omassa yksiössään. Osallahan kun on saattanut mennä useampikin viikko tuosta limatulpasta.

Oireista vielä, nyt kun pitää seurata mahdollisia myrkytysoireitakin niin tuntuu että väkisinkin paineet nousee jo pelkästä ajatuksesta. Koskeeko nyt päähän, onko huono olo jne¿Kehitän varmaan itselleni oireet jo pelkästään ajattelemalla niitä. Tosin onneksi mitään en ole vielä havainnut.

Ja taas lisää limajuttuja. Liekö muuten kenelläkään tietoa tuosta limatulpan määrästä. Sitä kun aamulla tosiaan tuli sellaisen pienen kahvikupillisen verran ja nyt illasta sitä tuli taasen pikkuisen lisää. Kehittääkö elimistö sitä lisää, vai liekö koko limatulpasta kyse. Melkoisen tulehduksen on ainakin tehnyt jos tuollaista määrää valkkaria alkaa erittelemään. Tosin ei se kyllä valkkaria ollut.

No, täytynee tiedustelle lääkäriltä ens viikolla äippäpolilla kontrollissa käydessä. Saa kyllä katsoa samalla myös kohdunsuun tilanteenkin taas, jotta tietää onko siellä mitään tapahtunut.

Mut nyt nukkumatti kutsuu jo unille..

-Ninca ja Rimpula 37+1-

Onnea HOYTILLE rouviintumisesta!! Ihana juttu!! Me mentiin kanssa pari vuotta sitten maistraatissa naimisiin ilman omia todistajia ja se on meille aina sellainen lämmin muisto, tilaisuus oli kaikessa lyhykäisyydessään kaunis! Ei kerrottu kenellekään etukäteen:=) Onnea vielä!!! ja mukavia shoppailuja!

I-L; usko tai älä, mut ymmärrän sun fiilikset koska mulla sama edessä päin ja jo nyt tuskailen...odottavan aika on piiiiitkä...mut ihan varmasti kohta alkaa tapahtumaan, jaksuja odotteluun! Ja mukavaa, kun on viikonloppu edessä, vähän erilaista ohjelmaa. Joo, meidän pikkuruiset vappusuunitelmat on ihan ok - pääsen yhteen mun lempiravintoloista syöpöttelemään. Ja tuota pariskuntaa näemme kohtuu harvoin, mutta he ovat hulvatonta seuraa - sellaista mukavaa, ettei haittaa, vaikka itse olisi vähän hiljaisempi ja vaisu - he kyllä viihdyttävät! Ja hyviä ottamaan kuppia - tosin mähän " joudun" tyytymään pariin lasilliseen...ja niin saa mieskin tyytyä;=) Mut ruokailun jälkeen tarkoitus suunnata kotiin - tunnettuna boolinlitkijänä mä en jaksa yhtään, ett toiset nauttii väkijuomia ja mä en saa...valivali;=) Mut kohta minäkin...

no niin, josko tästä lähtis!

-m

Voi miten jännittävät vaiheet teillä siellä on! Juuri tänään terkkari sanoi mulle, että jos vaan limatulpan irtoamisen tunnistan niin usein se tietää parin päivän sisään syntymisen käynnistymistä. Mutta, yksilöllistä tuokin!

Hyvää vointia sulle! =)

Ja sen voisi tietysti todeta myös, että apeaan mieleen auttanee tänään alkavat jääkiekon MM-kisat. Kiva päästä jännäämään Suomen pelejä. Jospas siinä jännityksen tiimellyksessä vauvakin innostuisi....

t. i-l

Onpas täällä ollut hiljainen perjantai-päivä, missä kaikki luuraavat? Varsinkin muutkin alkupään enskat, tulkaahan jutustelemaan : )

NINCA: Siellähän taitaakin olla jännät paikat, tsempitystä vaan! Hyvä, että pääsit kotiin, mukavampihan se on kotona odotella, jos ei siis mitään välitöntä tarvetta ole olla tarkkailussa.

I-L: voi, varmasti jo alkaa pikkuhiljaa olla kärsimätön olo... Mutta kyllä se pikkuinen pian varmasti sieltä ulos tiensä löytää... joo, hirveesti varmaan tämän sanominen auttaa ; )

MOOLI: hyvä, että kuitenkin väsymyksestä huolimatta hyvä mieli. Teillähän on kivan kuuloinen vappu tiedossa! Me miehen kanssa luultavasti ollaan ihan kaksistaan kotosalla vappua juhlistamassa siman ja munkkien kera. Hirveesti ei ole huvittanut kysellä kavereita vapunviettoon, kun siinä kuitenkin jouduttais paljastamaan tämä raskaus... ja sitä en ihan vielä haluais tehdä (vasta ultran jälkeen). Tästä tietää siis toistaiseksi vain siskoni ja hänen miehensä, jotka olis tarjoilleet pääsiäisenä innolla viiniä ja juustoja ja kyllähän he sitten arvasivat miun juomattomuudesta, mistä on kyse. Toisaalta kyllä ihan mukava kotona oleilla, kun viime viikonloppu meni työmatkan merkeissä.

HOYT: kiitos tervetulotoivotuksista! Kyllähän ne viikot varmaan tän alun jälkeen tosiaan alkaa mennä huristaa ihan eri tavalla, siullakinhan jo pyöreät 30, onnea! Ja toiset onnittelut rouviintumisesta!

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille enskattarille!

Dajm + masuasukki 10+2

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat