Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja olen varmaan liikaa lukenut täällä näitä kirjoituksia kun herää epäilykset miehen luotettavuudesta. Vaikka koskaan ei ole tehnyt mitään mikä luottamusta heilauttaisi mutta jotenkin av:n jutut pyörii mielessä...huoh...

Kommentit (3)

myytiin talo,koneet,piano ym. muija on kuin maansa myynyt ja ukko elä kuin poikamies konsanaan ja joskus piipahtaa mammaa moikkaamassa. kyllä jotku luulee ja ikä lähemmäs 60 kuin 50. miehet on ikuisia sikoja... muija asuu täällä kaupungin surkeimmassa vuokrakämpässä ja itkee vielä ton perään

ole syytä epäillä niin tuskin siellä ehtii naikkosia etsimään. Kyllä ne on ne tietyt tyypit kun siellä touhuavat.

Täällä kirjoitellaan näitä pettämisjuttuja puoliksi tahallaan, että kaikki rupeisivat epäilemään miehiään. Oma mies reissaa paljon ja olen ajatellut sen niin, että minä elän arvojeni ja tuntemusteni mukaan, jos sitten joku päivä tulisi ilmi joku hirveä vuosia jatkunut petos tms. olisi se sen ajan murhe. Toisaalta tunsin miehen pelkkänä ystävänä jo vuosia ennen suhdettamme eikä hänen arvomaailmaansa pettäminen sovi, mutta sitten taas, elämästä kun ei koskaan tiedä. Kyllähän täälläkin lukee näistä perusonnellisista naisista, jotka yht äkkiä sekoavat rakkaudesta työkaveriin....no meillä miehen kanssa molemmilla reippaasti elettyä elämää takana, ennen kuin meidän tarinamme alkoi. Luulen, että pettämisessä riskiryhmää ovat sellaiset, joiden suhde kangistunut, ei enää seksiä, pitkä liitto teini-iästä asti ja keski-iän kynnyksellä tulee mieleen kokeilla jotain uutta. Ja sit taas toisaalta, eihän sitä itsestäänkään tiedä koska sitä voisi ihastua liikaa johonkin toiseen.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kunnossa, häitä kovasti suunnitellaan ym. Tunnen mieheni todella hyvin ja on kyllä sen luontoinen että ei missään nimessä pettäisi. Aivan turhaan tosiaan mietin näitä asioita...

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat