Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Rakkaat lapseni, 2v ja 3v, ovat alkaneet herätä puoli kuuden jälkeen! Aaarrghh! En käsitä mikä mun hyviin nukkujiin on mennyt! Ja mikä tähän auttais??? Iltasinkin menevät myöhemmin nukkumaan, eli n.klo21

Eihän toi herätys nyt järkyttävän aikasta ole, mutta lapset on kuitenkin ihan väsyneitä koko ajan, päiväuniin saakka (klo12). HUUTOA, tappelua, itkua, kitinää, punteissa roikkumista. Menee hermot!!!!!

Niin ja unohdin eilen sopan hellalle, voiko sitä syödä enää?

Ja nyt toi 3v huutaa kakanneensa housuun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ette usko kuin vihanen mä olen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (12)

On tehnyt niin iankaikkisesti eikä ole edes väsynyt päivällä..... krooh, itsellä alkaa väsymys koukata. Opimpahan menemään ajoissa nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

juttu ja lapset nukkuu seuraavan kerran muutenkin kuin satunnaisesti muulloinkin kuin 22-05 välillä vasta syksyllä kun on taas pimeetä klo 18-08 :(

talvea odotellessa ja univelkaa kasvatellessa, koitetaan jaksaa. toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato

Nimittäin nyt on kovin valoisaa joten uskon tuon aikaisen heräämisen olevan siitä kiinni.

Meillä on tummat verhot ja niistä on ollut apua. Tummansiniset jotka ei laske valoa läpi.

Mitä tuohon keittoon yön yli tulee en suosittele.

Ps. Lapset ei voi tuolle heräämiselleen mitään joten älä sinä ala kiukutteleeman - silloin menet lapsen tasolle, taannut lapseksi itsekin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat