Vierailija

Kommentit (33)

Kerran kahdessa viikossa on mies. Ei se nyt niin usein ole. Varsinkin kun välillä voi olla paljon vilkkaampiakin kausia.

Helppohan se on parisuhteessa puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta piti sanoman että jos on ollut jo tuhat partneria, niin takuulla on joku sukupuolitautikin ollut ja käytännössä on tullut maattua jokaisen vastaantulijan kanssa.

Itse olen parisuhteessa ja vain yksi mies ollut jo kymmenen vuotta. Mutta jos eläisi 30-vuotta sinkkuna, niin kertyishän niitä miehiä ihan toiseen malliin.

Jos kerran on vaikka peräkkäisinä viikkoina mies. Niin keskiarvossa pysyäkseen on sen jälkeen kuukauden selibaatti. Ei kai kukaan parisuhteessakaan mitään monen viikon selibaatteja pidä?

Terveisin ilmeisesti seinärehu, kun olen nussinut eläessäni 3 kanssa, kun tämän nykyisen ukkoni tapasin 17 vuotiaana ja nyt takana 12 yhteistä ja uskollista vuotta... Vaikka mieluummin olen seinakukkanen, kuin horatsu.. Mutta sekin on suhteellista;)

Vierailija:

Lainaus:

Kerran kahdessa viikossa on mies. Ei se nyt niin usein ole. Varsinkin kun välillä voi olla paljon vilkkaampiakin kausia.

Helppohan se on parisuhteessa puhua.

Mitä sinulle on tapahtunut ? Oliko lapsuutesi ok? mitä sinä haet?

Kyllä naisen täytyy testata ja tutkailla markkinat ennenkuin tekee lopullisen päätöksen. Tietenkin kun päätös on tehty ja kumppani valittu, on syytä tehdä edelleen jatkuvaa markkina-analyysia ja aktiivista kenttätyötä maailmalla...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat