Seuraa 

Otin ohjat omiin käsiini:) Tässä viikonloppu, jota voi tarpeen tullen jatkaa Wappupinoksi.

Ja tästä linkistä se odotuspino:D

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10146961&p=2&tmode=1&smode=1

Sivut

Kommentit (36)

kun tää kirjottaminen on niin vaikeeta, mukamas.

Lihamureke uunissa, typyläinen päikkäreillä, hällä ollu pari päivää kuumetta ja just sopivasti viikonlopulle. Tänään en ole mitannut, toiv tervehtyy niin päästään huomenna vappua juhlimaan ystäväperheen luokse.

Jatu onnea autosta, en voisi olla ilman niin tottunut siihen on ja kyllä se helpottaa elämää kummasti.

Kukulus hyvä kuulla sinusta. Lapsoset taitaa olla kaikinpuolin aika sopeutuvia ja kestäviä pakkauksia, siis muuttoja ajatellen.

Voimia, voimia koko perheelle.

T-P, hauskaa kun olet noin innokas viisufani. Mua harmittaa ihan sikana viimevuotinen, oltiin sinne Mallorcalle menossa, niin en nähnyt kisoja, kun kerrankin Finlandia jyräsi. Täytyy vissiin tänä vuonna katsoa, vaikken viisufani olekaan, mutta kun kerran kotikulmilla kisät järkätään. Saas nähdä kuinka suomi näistä viisuista selviytyy isäntämaana.

Hilu

Täyttövaipoissa ei yleensä ole itesään imua, vaan imu perustuu sisälle laitettuun harsoon tai muuhun imuun.

Tarvitset SISÄVAIPAN ja tuhdimmin imua on läpällisissä/ buusterillisissa sisävaipoissa.

Meillä on usein yövaippana entinen Igu läppä, nykyään igu oma kiinniommellulla buusterilla tarrakiinnitteisenä

http://igulee.fi/product_info.php?cPath=85&products_id=61

Päivällä ois ihana sellaisenaan (jos niitä ois enemmän), yöksi laitan lisäksi harsopötkön ja nykyään myös kuivaliinan.

Päikkäreillä ja kyläilykäytössä on usein (=aina kun on puhtaana)

http://igulee.fi/product_info.php?cPath=85&products_id=44

Mutta kyllä täälläkin näkyy olevan monta hyvää vaihtoehtoa

http://www.kestovaippakauppa.com/?kat=1&avaa=10003

Menen jatkamaan siivousta tai itse asiassa sima pitää ensin laittaa tulemaan (huoneenlämmössä pitäis vielä ehtiä ja kun laittaa osan kylmiöön, niin saa tarjota neitin synttäreillä)

T@hti

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä täällä vielä lasketellaan, vaikkeivät kaikki rinteet enää olekaan auki. Rinteitähän on kaiken kaikkiaan 45 kpl ja niistä on auki vielä 40...ainakin hetken :)

Nyt menen. Toivottavasti nähdään Yniksen kanssa, kun ei mitään viestitelty kuitenkaan, kun muka olin niin kiireinen. Aippa tahi joku Yniksen numeron omaava voisi sen minulle viestittää..?

:)Mukavaa illan jatkoa, siskot!

SM

Raha huolet painaa.... ehkä tosiaan meen sinne töihin niin ei tarvi joka laskua murehtia :(

Ee tahtoi syliin -> vähän hankala kirjoittaa.

päässä lyö tyhjää...

Mari

Mies saakin pitää maanantain vapaata :-)))) Kaverit tulee aattoiltana eli vappu alkaa olla selvä.Kavereil on syysvauva vuosimallia 2006 ja hän on just alkanu ryömiä.Ihana saada pikkuterroristi tänne :-)

Mari kyseli autosta..Se on sellain citroen xsara,2001 vuodenauto.Eilen miehen kans puhuttii miten tuntuu niin meidän autolle :-) Ei ole liian iso kun mul on toi parkkeraus vähä hakusessa ;-))))

Eilen haettii Itiksestä lapsille pallot ja jotain vappusälää,ni puhuttii siitäki et niin kauna ilman autoa oltiin et osaa kyllä arvostaa sitä.Miten paljon nopeemmin eilinenki reissu meni vaik meil on metro lähellä ja ei ole pikä matka...Aika tiukille rahat vetää kylläkin :-(

Poika osti hienon motskari pallon ja typy delfiinin tai vaaleanpunasen kalan,niinkuin hän itse sanoo :-) Valinta oli kyllä molemmille vaikea!

Toivottavasti Hellin pojan tilaan tulee selvyyttä!

Täytys typykkä herätellä taasen...

jatu

Kasvatusapua. Kerhossa pikku-V kaatoi yhden 1 v ja kävi yhden samanikäisen tukkaan kiinni. Aikaisemmin ei oikeastaan moisia tilanteita ole tullut meillä vastaan. Olin itekkin aika hämmentynyt kun ekaa kertaa oltiin srk kerhossa ja tietty hävetti. vauva uinaili rintarepussa, otin pikku-V:n sivuun ja sanoin tietty painokkaasti ettei noin saa tehdä, poika itse " puhalsi" lasta joka kaatu, siis tavallaan pyysi anteeksi. Mietin jälkeen päin et mites tilanteissa, pitäiskö pyytää ite anteeksi, jotta poika oppii anteeksipyynnön, ei noin pieni kai ite osaa pyytää anteeksi.....muutenkin halus omia lelut,ja meidän vauvaa ei ois saanu kukaan kattoa, huh huh, ei ollu itelle kovin rentouttavaa..mitenkäs junailette vastaavat tilanteet uhmiksen kanssa. hyvähän se on toisaalta kerhoissa käydä niin oppii poika olemaan muitten kanssa jne. puistossakin viimeviikolla ei s antanut muiden koskea omiin leluihin. saa kyllä olla kokoajan vieressä kattomassa ettei käy käsiks...

Helli, matalahan minustakin tuo 3 arvo on erityisesti ruokailun jälkeen!! yhdestä tuommoisesta arvota vaikea kuitnkaan sanoa mitään, edelleen jos oot huolissas niin kannattaa vaatia vaikka lähetettä lastenpolille.

anteeks on sekavaa tekstiä, vauveli sylissä.

t@hti!!!! oon alkanut nyt käyttää kuorivaippoja harsoilla kotioloissa vauvalla, ostin parit kuoret, hyvin toimii, tiheesti tosin saa vaihtaa. yöks ja ulos vie oon laittanut kertikset. mietin et pri kpl vois hankkia jotain imukykyisrmpää, oisko ne taskuvaipat??? osaastko suositella jotain merkkiä, Kuoret ostin pikku-eerosta täältä jklstä, kiitti linkistä : )

Tai jotain sinne päin. Niin ajattelin laulaa ensi lauantaina koska tämä rouvapa menee Euroviisuihin ihan paikan päälle!!!!!!!!!!!!!! JIPPII!!!! Mies soitti 9.02 ja sanoi, että alahan hommailla itselles yösijaa! Vähänkö olen mielissäni ja mua jännittäääää!!! Tosin yksinhän minä sinne menen, ei ollut ihan varaa kahta lippua ostaa. Ja toisaalta, sehän on mun 30-v lahja, joten A-luokan vapaa on ihan sopiva lahja:) JEEE!!!!

Kaks majoitusvaihtoehtoa on. JOko veljen vaimon siskon luo Espooseen tai sitten kaverin luo Tuusulaan, jos tulisin ihan viikonlopuksi, jos sais halvat lentoliput. Näkis sen lapsiakin. Mutta en ole vielä kysynyt. Sitten jos tuo ei passaa, niin sitten vaikka veneen alle.

Tänään ollut kiva päivä. Siivonnut en ole kylläkään. Aamusta naapurin kanssa Tiimariin ja kauppaan tuohon 2km päähän. Onnikin hienosti jaksoi pyöräillä mennen tullen. Sieltä tuli kaveri meidän matkaan ja just äsken vasta lähti. Onnin päikyille saaminen venähti ja meinas tuottaa päänvaivaa kun muisti, että ostin saippuakupla purkin. Niitä olis pitänyt saada puhaltaa.

Ah, ihanaa kun on piiiitkä viikonloppu!!! Olenpas hyvällä tuulella. Pitäs vielä suunnitella jollekin illalle jotku grillailu jutut ja pyytää kavereita.

Jee!!!

T-P ihan Euroviisuhuumassa jo!

Ihan pikana vaan Tiiviille, et kokeile Fuzzeja! Vaik tuntuu et maksaa paljon niin niissä on tosi hyvä jälleenmyyntiarvo, jos ei sit sovikaan. Meil Aarol on usein fuzzi ja imuna popolinin harso (vaatii monta pesua et toimii kunnolla) ja hyvin pitää vaikka 3h. Tosin me vaihdetaan vaippaa kyl parin tunnin välein kun ei toi sälli nuku koskaan pitkään... Ja M-koko on Aarolle hyvä, poika on siis vajaa 8kg, sama vaippa sopii Idallekin (mut ei se suostu käyttää), joka painaa sen 12kg. Ja toi m-koko sopii jo jostain 6kg alkaen. Sen lisäks meillä on jotain tsi-taskuja, joita oon ostanu kestovaippainfon kirppikseltä, mä kun en osaa ommella. Niin, unohtu vielä et jos uutena ostat fuzzin niin siinä mukana tulee mikrokuituimu, mut se ei kovin hyvä ole, pitää kuitenkin vajaa 2h, ainakin meillä.

Nukkumaan, väsyttää.... Ida valvo viime yönä 4.30-6, nukuttiin kaikki 4 samassa sängyssä (yleensä lapset nukkuu omissa sängyissään), seitsemältä mies käänsi kylkeä, laitto kätensä Idan selän päälle, Ida näki jotain unta ja huusi täysillä et älä katkase kastematoa! Aaro heräs, rupes itkeen, Ida heräs... ja siitä alko sit tää päivä.

Huomiseen..

Petra ja nukkuvat lapset

Ajattelin vain ilmoittautua, täällä ollaan. Olen aikani tuijottanut ruutua ja päättänyt aloittaa, mutta en osaa.

Menen silittämään ja olen enemmän asiassa.

G: Pitkän pohdinnan jälkeen Vesi. Se on vastaukseni usein kun kysytään mitä kaipaan täällä eniten.

Kattelin noita iguja : ), semmoista vielä pähkäilin et pitääkö noiden sisävaippojen kanssa käyttää sit vielä jotain kuorta?? Mikä niiden päälle enää mahtuu, mahtuuko kuoret vai pitääkö hankkia sit vielä niitä lahkeellisia villapöksyjä (en oo yhtään niihin ihastunut)

Voi Kerppu ku ihanan selvä teiän syksy!

MEillä poika alottaa koulun pääkoululla,toinen eka luokka tulee sivupisteeseen minne ois pidempi matka,sai paikan ip hoitoon-hyvä!!!!!

Mutta,mutta..typyn tarhapaikast ei tietoo!Mun työt ihan hakusessa...

Mietin täs et olin viimeks Kesällä töissä v.1998!!!!-99 olin kevään kahes eri perheessä ja kesällä satunnaisesti...sit töihin elokuussa.Poika synty heinäkuussa 2000 ja töihin läksin taas elokussa 2003.Olis pk:ssa ja sijaiset laitettiii pihalle aina toukokuussa ja typy synty sit syyskuussa :-) Ihan kiva oli olla taas kesä kotona...

Eli nyt mietin et edellee pk:ssa paljo sijaisia ja kesäks paljon tarhoja kiinni eli jos menisin tarhaa voisin varmaa olla kesän työttömänä ja lapset kotona...mutta toisaalta tahtosin 6h työn ja aamusta alkamaa...Voi voi,paljo mietittävää!!!

Jos vaik nukkuu,huomen pitäs Itiksee selvitä :-)

Nii,Kerppu...voitas kesäl treffailla puolin ja toisin,nyt ku meki päästää liikkuu :-) Poikahan on enää 5vkoo tarhas...tuntuu niin haikeelle!Pitäs alkaa hoitajille miettii lahjoja!

Nyt unille....

jatu

Kukaa ei varmaa kato..mut tällee yöllä tulee musiikki tv ja nyt siel tulee Stryperia,ihan sairaan hyvä hengelinen hevy bändi,eipä paljo suomes näytetä...menen sohvalle!

Mä oon kans Minille miettiny kestoja, ku pissaa niin vähän. Mut tuli myytyä kaikki Nekun aikaiset imut ja melkein kaikki vaipatkin, enkä millään jaksais uudelleen alkaa niitä etsimään ja ostomaan. Jos joku myis valmiin paketin, ni ostaisin!

Kukkuu, ihana kuulla sinusta! Siunausta perheellesi!

TP, piti sanomani eilen, että jos ei yöpaikka järjesty, ni tervetuloa meille! Me asutaan ihan Hartwall areenan lähettyvillä! :)

Kerppu, kivalta kuulostaa syksyn jutut! Toivottavasti Sassa pääsee siihen kerhoryhmään!

Tiivii, kurja tilanne kerhossa.. En oikein osaa neuvoa, kun meillä yhä niin päin, et Nekku pelkää niitä pienempiä, kun ne kirkuu kovalla äänellä.. puistossakaan ei eilen viihtynyt, kun oli vaan paljon pieniä, eikä kavereita..

Mini heräs 6.15 ja Nekku pian sen jälkeen, hooh! Nyt Mini unilla ja Nekku syö toistamiseen aamupalaa. Välissä katteli lasten ohjelmat. Mä oottelen Itikseen lähtöä! Kohta meikkaamaan ja laittautumaan valmiiksi.

Mitähän unohtui.. Palaan taas joskus!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Minun elementti on vesi. Hakeudun lähelle vettä, olen aina asunut lähellä vettä (=-järviä). Uiminen on ihanaa. Lumisilla rinteillä on ihanaa. Raikastava kesäsade on ihanaa. Vesi on parasta janojuomaa. Supistelin ammeessa. Jne. Jne.

Kukkuu, oli hyvä kuulla sinusta :) Halaus.

Meillä on tänä viikonloppuna taloyhtiön talkoot. Minä vahdin kyllä lihapullia mutta pian lähden myös haravoimaan. Mies ja tyttö ovat jo ulkona. Iltapäivällä on kummipojan syntymäpäivät. Huomenna tiedossa " raadantaa" puutarhassa josta lähtee erinäinen määrä vanhoja kasveja ja rikkaruohoja, täytyy myös möyhentää ja kuokkia uusia pensaita varten. Kun vaan vielä tietäisi, mitä pensaita istuttaisi ... Ja mikä sopisi tuohon kohtaan jota olemme ajatelleet. Taidan kysyä neuvoa eräältä ystävältä joka on oikea velho puutarhan hoidossa.

Jaa, että euroviisu-huumaa .. Mä en edes muistanut että kyseiset viisut ovat tulossa :) Minua ei nimittäin kiinnosta ne lainkaan. Vaikka olisikin Suomelle ensimmäinen (ja luultavasti ainoa) kerta. Olihan voitto ihan kiva vuosi sitten, kun oli niin ainutlaatuista. Mutta muuten tuo koko touhu yleensä menee multa ohi. Toivottavasti eivät kauhean paljon sotke täällä pk-seudulle tuota liikennettä .. Tai, tuskin. Mutta jotenkin en jaksaisi viettää liikenneruuhkassa yhtään enempää työmatkoja.

Laitoin tuonne toisellekin puolelle kyselyä kaikille kynnelle kykeneville että josko treffattaisiin ke 16.5. (seuraava päivä siis Helatorstai). Pitäkäähän mielessä, muutama meistä on jo lähdössä. Olisi kiva nähdä :)

Onko Ynis jo lähtenyt Leville??

Pitää mennä, harava odottaa.

Voikaa hyvin!

Alli

Ja eilisen päivän vika, vaikka kolmen tienoilla kirjoittelin. Tänäänkin aamu alkoi jo ennen seiskaa. Plaah. Sen ainoan kerran kun Onni nukkui tällä viikolla ysiin, itse heräsin ennen sitä laittautuun kerhoon. No, toivotaan, että viikonloppuna nukkuu pitkään.

Eilen tosin nukkui pitkät vajaan 3h päikyt. Sain hyvin siivottua siis.

Mies jonottaa työaikana mulle tällä hetkellä lippuja euroviisuihin!!! Eilen sanoin sille, että jos se on mulle ne liput saanut (30v lahjaksi) niin muistais sitten antaa ne ennen synttäreitä, jotka on 10. kesäkuuta;) Että siis pääsisin viisuihin. Mä olen hillitön viisufani ja tänään tulee lippuja taas myyntiin. Eli toiveita vielä on. Se oli mun yks hartain toive 30v lahjaksi, kun viisut viime vuonna voitettiin. Yöpaikasta ei vielä tietoa mutta eiköhän jotain järjesty.

Nyt kesken jääneisiin aamutoimiin. PIti vaan tulla katsoon netistä miehelle, että myydäänkö niitä lippuja oikeesti kun Stokkalla ei ketään muita ollut jonottamassa.

T-P

On ollut huisin kylmä päivä. Tuuli kävi luoteesta tai pohjoisesta, kylmältä suunnalta kuitenkin ja lämmintä vain 4 astetta.

Enkeli: Kiitos tarjouksesta! Mä tulen nyt sitten lauantai aamupäivällä lentäen ja lähden sunnuntaina. Olen sen yhden yön veljen vaimon siskon luona. Kävi vähän tylsästi kun ihan innoissani soitin kaverille sinne etelään, että olen tulossa viisuihin, että ehdittäiskö nähdä. Kysyin tunnustellen, että josko se sanois suoraan että tuu yöksi. No sillä on kolme lasta, nuorin reilu puoli vuotias niin en sitten edes viitsinyt " tuppaantua" . Kaveri sitten vaan sanoi, että eiköhän me jossain välissä ehditä nähdä, katsellaan sitten lähemmin. Ja minä pöljä en sitten kehdannut sanoa, että nyt pitäs lentoliput ostaa, joten pitäs tietää.

Mieskin vähän ihmetteli, miksen kehdannut suoraan kysyä. En minä tiiä itsekään miksen kehdannut mutta sanoin miehellekin, että varmasti joltain syysmammalta vois yösija löytyä ja itseasiassa helpommin kehtaisin kysyä. Esim. Ynikseltä olisin varmasti voinut kysyä;)

Mies sitten sanoi,e ttä mieti asia toisin päin: Jos sun kaveri tulee etelästä tänne ja soittaa lyhyelläkin varoitusajalla ja kysyy yösijaa, tuntuuko se minusta tungettelevalta? No ei, ei todellakaan. Olis pitänyt TÄSSÄKIN asiassa luottaa syysmammoihin!

Minä komppaan Saamuskaa. Mulle tuli kans heti mieleen jalat maassa -ajatus. No, joskus haihattelen vaikka mitä mutta siis metsä, metsän tuoksut ja sisämaa! Vaikka siis ikäni olen tässä rannikolla asunut, pelkään vettä ja merta ihan kauheasti. Lentäminenkin on aika hurjaa puuhaa ja tulikin pelottaa jollain tapaa.

Mies taas, rannikon kasvatti, tykkäis meren äärellä olla. Jos minä joskus mökin itselleni laittaisin, se olisi kyllä tietysti järven rannalla, sen verran vesi-ihminen olen. Mutta en mistään hinnasta meren rannalle sitä haluais kuten mieheni. Mies " ahdistuu" , jos joutuu asumaan jossain, missä ei näe tarpeeksi kauas. Lakeuksilta päin kotoisin nimittäin. Onnia odottaessani käytiin Heinolan asuntomessuilla ja Jyväskylän läpi ajaessamme mieheni ja veljensä taivastelivat, miten joku voi asua siellä (Jyväskylässä siis) kun eihän siellä näe muutamaa kymmentä metriä kauemmas:) Kun on niitä mäkiä, harjuja, mitä lie.

No joo tämä taas karkasi tämä juttu vähän sivuraiteille. Nyt sohvalle. Onnikin tais nukahtaa. Otti tänään 5 minuutin päiväunet eikä meinanntu siltikään heti nukahtaa.

T-P

Poitsun eskari-juttuki on selvinny. Koululle perustetaan ekaa kertaa historiassa eskari-ryhmä ku päiväkodit ihan tukossa. Tai siis eskari toimii päiväkodin alaisuudessa mut on koululla. Varmaan aiheuttaa omia ongelmia tuo järjestely... Mut siis ryhmään tulee kaikki noi puolikkaat, jotka ei siis tartte kokopäivähoitoa. Eli lähes kaikki on Poitsun kerho-kavereita!!!!!!

Nii, ja eskari-opeksi (tai avustajaksi, on vielä hieman auki) tulee Poitsun tän hetkinen luontokerhon ope!!!!!!! Tyyppi joka tarttuu toimeen, puuttuu epäkohtiin ja hoitaa hommansa täydellä sydämellä :)))))

Siis syksyä kohti lähes ilman stressiä ;-)

Kerppu

Sassa on nukkunu jo 3 tuntia ja Poitsu 2 tuntia :))

Mies lähti reissuun, tulee huomenna illalla. Yksin nauttii olostaan tämä :)

" Kellogs rice krispies se vahvistaa, hyvät b-vitamiinit auttaa jaksamaan...." Oikeesti, toi soi päässä!!!!!!

Reeli, ihana oli teidän nappisilmä-neiti! Pidin sylissä puistossa tänään :) (muille informoiden)

Lasten jumppien veto-seura teettää iloisia lisätöitä :)) Just pj:n kanssa aletaan kysellä nyky-eskareilta toiveita ens kauteen. Laadin kysely-kaavakkeen ihan ohimennen, kunhan pj ne kopioi (omalla allekirjoituksellaan) niin toimitan tän alueen eskareihin kotiin vietäviksi. Saadaan tärkeää infoa siitä mitä aletaan suunnitellla...

Maanantaina vedin asukaspuistossa viimeisen muskarin. Aika haikee olo, mut aika aikaansa kutakin, välillä muiden vuoro. Saas nähdä mitä Sassa tuumaa ku ei enää äidin muskareita. Tänään heti aamulla kysy (kun kerroin että puistoon mennään) että mennäänkö äiti muskariin...

Oli mukava päivä, oltiin kaverilla koko iltapäivä :) meillä oli vähän niinkuin ryhmis-touhua, hänellä 4 omaa lasta ja 2 hoitolasta, lisäks siis mun 2 :) Vipinää ja tunkua pöydässä riitti mut kivasti meni. Välipala syötiin pihalla ku oli niin ihana ilma! 18 varjossa ja aurinko paistoi siniseltä taivaalta :)) Kesä on mun juttu!!!

Hitsi kun kirjoittelen ni huomaan aika lailla kirjoitusvirheitä! Mikä lie luki-härö alkaa iskeä :(( Kirjaimet tulee väärässä järjestyksessä...

Jatulle onnea auton hankinnasta! Kävi mielessä et olisitko tullu maailmaa parantaa illalla... Meillä on ollu 2 autoa jo piiiitkään, en vois kuvitella olevani ilman!!!! Onhan siitä kustannuksia (kirjoitin taas kustannuskia) mut kuin helppoo elämä on ku pääsee mihin vaan millon vaan. (nimimerkillä tänään aika monta eestaas-suhaamista...)

Olen hakenu Sassaa syksyksi kirkon kerhoon 1 X viikossa. Toivotaan et pääsee samaan ku 2 kaveria. Helpottaa jäämistä. Kovasti tuo odottaa, selittää kun täyttää 3 ni pääsee kerhoon ;-)

Syksyn kuviotkin on jo selvillä. Aion tehdä 30t viikossa. Nää ke + pe ku nytkin olen tehny teen vaan normaali-pituiset työpäivät eli 13.15-21.15. La tai su myös jompi kumpi (kun su ei auki ni la, kun su auki ni su) täyspitkä. Lisäks vaan 1 aamuvuoro 6-14, todennäköisesti tiistai-aamu. Sovittiin jo pomon kans alustavasti.

Tällästä tänne tänään, vappuaattona se siunaustilaisuus... Lähdetään koko perhe sunnuntaina, yövytään mun kummitädillä (ex-mummola) ni ollaan sit valmiiks paikkakunnalla...

Viikkistä kaikille, ehkä huomenna ehdin vielä pinoilla :)

Huomenna olis ohjelmassa Koti-idea, sieltä uuden pöytäryhmän hankinta, nam!!! Tosi hyvä tarjous, pitkä pöytä ja 6 tuolia 399. Normi-hinta melkein tonni... Lisäks pitäis lapsille käydä vappupallot ostaa. Teesissä taitaa olla paras hinta...

Nauttien,

Kerppu

Viimeisestä linkistä mulla on kokemusta IVOT: ista, joka on tietyllä tavalla ympäristöystävällisin vaihtoehto, mutta näpsyn laitto isommalle välillä aika haastavaa. Muuten hyväimuinen ja kestävä vaippa.

Under the Nile on myös tosi tuhti sisävaippa, mutta kuivuu aika hitaasti.

Niikki -vaipoista ei oo kokemusta, mutta mieli on tehny hankkia.

T@hti

Kukkuu. Ihanaa, kun jaksoit tulla mukaan pinoon. Pidä huoli itsestäsi! Voimia! Lapset selviävät kyllä muutoksista. Toki kannattaa sanoa, että aikuisilla on aikuisten asioita ja aikuiset huolehtivat niistä. Lasten ei tarvitse niitä murehtia. Mahdollisuuksien mukaan voi varata jotain kivaa tekemistä sille ajalle, kun itse hoitaa asioita. Mutta liikaa ei kannata sitäkään itse murehtia. Apua toki voi ja saa pyytää.

G: Varmasti kaikki arvaa mun vastauksen: maa. Jalat maassa, kasvu, turva.

Vappug: Simaa, munkkeja, tavallisia ilmapalljoja ja serpentiinejä

Verhog: Vaihtelen mielen mukaan. Ei kerralla joka paikkaan välttämättä. Nyt sais vaihtaa kevyemman verhon keittiöön ja takkahuoneeseen.

Vaippa-asiaan. Iikalla Fuzzeissa M. Painaa n. 8kg. L-koko turhan iso, vaikka säätövaraa on. Pekalle M meni tosi pitkään. Uusissa Fuzzeissa koot tahtoo heittää aika paljonkin.

Iika nousi eilen ekan kerran seisomaan tukea vasten. Illat ollu yhtä hulinaa. Menin nukkumaan iltaysiltä. Se auttoi taas vähän.

Tulevaisuus mietinnässä.

Syömään, Pekka päikkäreille ja munkkeja paistamaan.

T@hti

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat