Vierailija

Nyt kun olen lukenut täältä erinäisiä ikäviä juttuja on mieltäni alkanut ihan tosissaan painaa tämä asia. Olen joitakin kertoja huomannut että kun mieheni kylvettää lapsia hänellä on erektio. Miten suhtautuisitte asiaan? Kyseessä kunnollinen perheen isä ja tunnen itseni likaiseksi kun edes ajattelen asiaa sen kummemmin...

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija:

Lainaus:

Jos totta, todella sairasta.

Jos provo, ap:lta todella sairas aloitus!

Kummassakin tapauksessa lastensuojeluasia.

Kuinka SAIRAS ihminen keksii edes tuollaisen aloituksen (jos on provo)? Nyt tarvitsisi rouva ihan oikeasti hoitoa.

Ja jos totta, niin miehesi on hyvin hyvin sairas. Vaikka kuinka kekkuloisit siinä vieressä suihkussa alasti, niin terve mies pystyy estämään kyllä erektionsa jos lapsia läsnä. Vieläpä kun heitä saman aikaisesti hoitaa. Tuskimpa se miehesi on mikään 14vee teini, joka ei hallitse yhtään hormoonejaan ja ajatuksiaan, eikä osaa ajatella kokonaisuutta järjellä...?

Ja kyllä täytyy olla sinunkin sairas ihminen, jos tuollaisen elukan kanssa elät.

Omalle miehellenikin joskus käynyt niin, mutta silloin olen itsekin ollut mukana pesulla ja on kiihottunut minusta ja on yrittänyt peitellä erektiotaan lapsilta. Tuntee olonsa vaivautuneeksi lasten läsnäollessa jos erektio päällä. Ja se on minusta tervettä. Tervettä ei ole se, jos estottomasti heppi pystyssä lasten edessä heiluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsenne on vaarassa jotua insestin uhreiksi.

Onko lapset tyttöjä vai poikia vai löytyykö molempia?

Tuo ei ole normaalia ja tiedät sen hyvin. Pitäsin puhuttelun ja kylvetykset loppuisi tykkänään. Ottaisin eron ja kertoisin tuon asian lastensuojeluun.

Eri juttu jos on jostain syystä kiihottunut sinusta juuri ennen lasten kylvettämistä. Oma mieheni ei IKINÄ näyttäisi lapsille erektiotaan. Kannattaa huolestua!

Vierailija:

Lainaus:

Mieheni ei suinkaan ole innokas kylvettäjä kuten joku epäili. Päinvastoin hänet pitää " määrätä" tähän tehtävään, niinkuin moneen muuhunkin lasten hoitoon liittyvään... Joo ja toisella kerralla olin itse samaan aikaan suihkussa eikä suinkaan ole erektiotaan lapsille esitellyt vaan peitellyt!

Ap

hallitaan? Olen terve aikuinen nainen, mutta en ole vielä oppinut vaan PMS yllättää joka kuukausi :-(

Ap, kyllä mäkin ihmettelisin ja hämmentyisin tuollaisesta, mutta ilmeisesti miehesikin on hämillään, jos ei halua lapsia kylvettää? Mitäs jos et enää pakota häntä siihen vaan jätät hänelle muita lastenhoitohommia?

Kyllä mun miehellä soisoo vaikka lapset ovat kotona jos esim harrastetaan aamuseksiä peiton alla ja lapsi tulee huoneeseen,niin pidetään vain tauko sen ajan ja jatketaan.

Ja joskus kun katsotaan elokuvaa lasten kanssa niin vihjaan miehelle jotain ja UP..

Vai toimiiko teidän ukkojen pvehkeet niin että heti kun lapsi tulee lähelle niin stondis lopahtaa..?

Ja se on ihan eri asia että esitelläänkö sitä seisokkia lapsille vai piilotellaanko..

Vierailija:

Lainaus:

Jos on pedofiili niin juuri leikkii ja touhuaa lasten kanssa paljon.

Mutta ap, en usko sinun miehesi olevan tämmöinen. Onko miehesi puhunut sinulle suoraan aiheesta?

-niin onko hän puhunut

asiasta?

Jättäisin " määräämättä" tuohon hommaan jos seurauksena voi olla seisokki. Perverssi mies sinulla on jos lapsiaan kylvettäessä kulli seisoo.

En ole moisesta aiemmin kuullut eikä omallani noin käy koskaan lasten seurassa.

Jos on pedofiili niin juuri leikkii ja touhuaa lasten kanssa paljon.

Mutta ap, en usko sinun miehesi olevan tämmöinen. Onko miehesi puhunut sinulle suoraan aiheesta?

Monenkos miehellä esim aina saunoessa on täysi erektio päällä?? Ihan miestenkin kesken? Mahtaisi olla noloa..

Ei se lämpö siihen erektioon vaikuta.. sori vaan.

Mieheni ei suinkaan ole innokas kylvettäjä kuten joku epäili. Päinvastoin hänet pitää " määrätä" tähän tehtävään, niinkuin moneen muuhunkin lasten hoitoon liittyvään... Joo ja toisella kerralla olin itse samaan aikaan suihkussa eikä suinkaan ole erektiotaan lapsille esitellyt vaan peitellyt!

Ap

Ja teidän lapsukaisten olisi syytä perehtyä ihmisen fysiologiaan ennen kuin teette niitä asioista " lastensuojelullisia" . Erektio on normaali reaktio miehellä. Se, että hänellä seiso saunassa lasten kanssa ei tee hänestä lapsiin sekaantujaa. Ajatelkaa nyt vähän mitä puhutte.

Vierailija:

Lainaus:

Monenkos miehellä esim aina saunoessa on täysi erektio päällä?? Ihan miestenkin kesken? Mahtaisi olla noloa..

Ei se lämpö siihen erektioon vaikuta.. sori vaan.

Voi jestas mitä juntteja täälä taas on.

Erektio on tosiaan täysin tahdosta riippumaton reaktio ja voi johtua muustakin kuin vain kiihottumisesta. Tai ainakaan sillä ei ole tekemistä sen kanssa, mitä juuri sillä hetkellä tekee tai katsoo.

Mies voi saada erektion vaikka keskellä toria vanhojen mummojen seassa, jos ajatukset harhailee tai hormoonit hyrrää. Näin keväällä yleistä (ihminenkin on eläin). Se ei silti tarkoita että mummot erityisesti kiihottaa miestä. Sama tässä kylpyjutussa.

Tuskinpa kylvettäisi lapsia sun seurassa jos lapsista noin kiihottuisi.

Av-mammat ovat niin vieraantuneet luonnosta ja biologiasta, etteivät ymmärrä näitä(kään) asioita, vaan pitävät sairaana suunnilleen kaikkea seksuaalisuuteen ja sukupuolielimiin liittyvää. Jopa lapen itsetyydytystä täälä on kommentoitu sairaaksi, vaikka sekin on ihan normaalia. Mutta minkäs teet. Kieroutuneita ihmisiä on valitettavan paljon nykyään. Siis näitä avmammoja, jotka ovat elämässään lukeneet korkeintaan kaksi kirjaa ja oman ajattelun harjoittaminen tarkoittaa sitä, että pohditaan mielessä, miten Salkkareiden Ismolle nyt mahtaa käydä.. Todellisuudesta eivät tiedä tuon taivaallista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat