Vierailija

On aina ollut ihan kirkkaan vaaleansiniset.

Aamulla hämmästyin, kun katsoin, että silmät ovat ihan vihreät :)

Miten voi näin nopeasti muuttua väri silmissä??

Kommentit (15)

Pojalla on muutenkin erikoisen väriset silmät, suoraan ei voi sanoa edes minkäväriset ne ovat (miehellä samanlaiset). Välillä ovat ihan vihreät ja kohta saattavat olla ruskeat ja sitten jotain niiden väliltä :-). Väri vaihtuu yleensä juuri ruskean ja vihreän välillä.

Muutos alkaa meillä sillai, että silmiin tulee erivärisiä täpliä ja kohta koko iiris on vaihtanut värin. mutta yön aikana ei kuitenkaan ole värivaihtunut, vaan vaatii pitemmän ajan.

Minusta on aika kiva piirre :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yhtenä aamuna jokunen viikko sitten huomasin, että sinisilmäinen 4-vuotias tyttömme onkin vihreäsilmäinen. Ja mustuaisten viereen oli tullut ruskeita länttejä, samanlaisia kuin minulla. Mutta varmaan tuo muutos on tapahtunut vähitellen, ei yhdessä yössä. Meidän muillakin lapsilla on silmien väri muuttunut vihreäksi vasta tuossa 3 - 4 vuoden iässä.

metsänvihreästä turkoosiin ja melkein siniseenkin.

lapsella silmät vihreän ruskeat ja jonain päivinä näyttää ihan vihreiltä, toisina taas ruskeilta.

minustakin kiva ominaisuus silmissä :)

Mun pojallani oli ihan taivaansiniset silmät vuoden ikään saakka ja yhtäkkiä ne oli oliivinvihreät. Ero näkyy valokuvissa ihan selvästi. Jotain siis oikeasti voi tapahtua - miksi - en tiedä. Vihreät nuo silmät on edelleen

Vierailija:

Lainaus:

Pojalla on muutenkin erikoisen väriset silmät, suoraan ei voi sanoa edes minkäväriset ne ovat (miehellä samanlaiset). Välillä ovat ihan vihreät ja kohta saattavat olla ruskeat ja sitten jotain niiden väliltä :-). Väri vaihtuu yleensä juuri ruskean ja vihreän välillä.

Muutos alkaa meillä sillai, että silmiin tulee erivärisiä täpliä ja kohta koko iiris on vaihtanut värin. mutta yön aikana ei kuitenkaan ole värivaihtunut, vaan vaatii pitemmän ajan.

Minusta on aika kiva piirre :-)

Olen ajatellut, että minulla on silmissä tai päässä vikaa, kun en saa selvyyttä siitä, minkäväriset silmät pojalla (3 v.) on, mutta ilmeisesti tällainen vaihtelu on sitten ihan mahdollista. Meillä vanhemmilla toisella on vihreät ja toisella ruskeat silmät.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat