Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

miehellä 10.9 kumppania elämänsä aikana

naisella noin 6

eikö tämäkin riipu siitä, oletko sinkku suurimman osan elämästäsi vai naimisiin 20 vuotiaana...jne?

Itse ylitän siis tämän keskiarvon reilusti

Sivut

Kommentit (41)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ikää mulla 38 ja taitaa tuo 6 olla...

Että vakituiseen olen seurustellut 16-vuotiaasta -12v ja jatkoin saman tien nykyiseen suhteeseen, neitsyys meni 16 v.

Nykyisen mieheni tapasin siis miehen ollessa 29 v ja ite 28 v. Jokainen voi siitä laskea... *plush*

Itselle mieheni oli viides, tavattiin kun olin 15v. Miehen omien kertomusten mukaan hänellä ollut kuusi ennen minua. Tosin hän on useamman vuoden vanhempi minua.

Vastapainoksi täytyy olla saman verran niitä, joilla nuo keskiarvot ylittyvät moninkertaisesti!

Itse olen lähes tilastollinen keskiarvo, mutta miehelläni on ollut varmaan satoja seksikumppaneita.

noita alhaisia lukuja. Olen 40 v. ja partnereita on ollut vähän vajaa 40. Olen elänyt elämäni enimmäkseen parisuhteissa, mutta muutama villimpi vuosi mahtuu mukaan. Eikä mun tuttavapiirissä taida olla kuin yksi, jolla tuo tilastoluku toteutuu, muut ylittää sen roimasti.

tosin mun mielestä se oli miehillä 10.9 ja naisilla 3.9.... siihenhän on tietty laskettu vain ne jotka ovat vastanneet kyselyyn, ei koko SUomen kansaa.

Meillä on molemmilla ollut n 20 olemme 29v ja 31v

ja nykyiseni kanssa olen ollut 18-vuotiaasta.. (eli 10 vuotta) eli kyllähän sitä sukkelampi kerkiää tilastoja kaunistamaan vaikkei niin kovin kauaa sinkkuna olisikaan ollut...:)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat