Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Rautatabletteja syön päivittäin ja ruokavaliotakin olen muuttanut sopivammaksi mutta silti tuntuu että olotila ei parane ja väsymys ja huimaus vaan lisääntyy...

Kommentit (5)

edellisellä kerralla oli vielä suht kohtuullinen Hb 112. Rautaa siis popsin päivittäin mut tuntuu ettei mikään meinaa auttaa tähän olotilaan. Voisin nukkua vaikka vuorokauden ympäri, niin väsynyt olen koko ajan. Ja raskaus vasta puolessa välissä menossa:(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä rautavalmistetta käytät? Olen kokeillut kahdessa eri raskaudessa nämä " normaalit tabletit" Spartocinet yms. ja mulla ne ei ole auttanut mitään. Ainut mikä auttaa on luontaistuotekaupasta saatava yrttivalmista Krauterblusaft tms. se on tehokasta ja maistuukin ihan hyvälle. Suosittelen kokeilemaan sitä!

Omissa raskauksissa (4kpl) on mulla tippunut hb alle 80, viimeisimmässä 72. Söin kaikenmaailmaan " piristeitä" mitä lääkärit määräsivät, yritin ulkoilla, syödä rautapitoista ravintoa jne, ei mikään parantanu oloa:( Ulkoiu oli noista ehkä ainoa joka vähän paransi oloa. Sisälle kun pääsi meinas nukahtaa sisovilleen. Enää ei uskalla ees raskautta suunitella jos sama toistuu.

kokeilemaan luontaiskaupan " rautamehuja" , esim Tuuli Matinsalon kuvalla varustettu pullo on kotimainen ja tehokas. Nimeä en nyt tähän hätään muista. Vatsani ei kestänyt mitään apteekin tabletteja, tuolla litkulla saatiin arvot vähän järkevämmiksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat