Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen vuoden sisällä kokenut pari keskenmenoa, jotka olen kokenut tosi raskaasti. Paha tapani on ns. lohtusyöminen. Makean elämän takia vaikkakin se on tuonut hetkellistä hyvää oloa, on se painoa lisännyt melkeistä 10 kiloa. Olen 168cm ja 76kg. Keskenmenot aiheuttivat itseinhon, vihasin kroppaani..mikä minussa on vikana kun en onnistu saamaan lasta. Makea auttoi silloin. Nyt inhoan itseäni liikakilojen vuoksi. Nyt olen vasta saanut itseni liikkeelle ja aloittanut kuntoilun.

Anoppini on puolen vuoden ajan huomautellut salakavalasti painostani miehensä ja minun mieheni läsnäollessa. Esimerkkejä: kestääköhän nuo korot painoaan( olin laittamassa juuri korkokenkiä jalkaani), miehesi ei kyllä jaksa nostaa sinua, onko nuo housut liian pienet kun kävelet noin vaikeasti....Tähän asti olen ohittanut huomautuket letkeällä vastauksella tai vaihtanut sujuvasti puheenaihetta. Nyt olen kuitenkin päättänyt, että jos seuraava kerta tulee niin sanon...Tässä on nyt ollut vakavampiakin ongelmia kuin nämä liikakilot...viitaten keskenmenoihin..jokainen reagoi vastoinkäymisiin eri tavoin ja minulla on tuo makean syönti. Toivon, että ymmärrät, en halua pahaa mieltä kun muutenkin on tässä kestämistä.

Sanoisitko sinä vastaavassa tilanteessa anopillesi jotain vai jatkaisitko samaan malliin..hiljaa hyvä tulee-meiningillä

Kommentit (4)

Ja ihan suuttumatta. Sano, että tiedät että olet lihonnut, sano, että haluat laihtua ja olet aloittanut kuntoilun. Sano myös, että mukavalta tuntuisi jos kuntoilua kannustettaisiin - mieluummin kuin huomauteltaisiin painosi lisääntymisestä jonka varsin hyvin itsekin tiedät. Ja vielä, jos haluat, kerro keskenmenoista ja miltä silloin tuntui saada mielihyvää makean syömisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihmettelen vain sitä kun anoppi tietää keskenmenoista. Luulisi naisena ja äitinä ymmärtävän, että mielipahaa on ollut ihan riittävästi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat