Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä laitteita minun kannattaa käyttää, että saan peppuuni paljon muotoa (lihasta) ja samalla sitä solakammaksi ja kiinteämmäksi, redet ja kädet tarvitsevat myös kiinteytystä, entä mitä tehdä vatsalle? Käyn crossingissa ja kuntopyöräilyssä sekä joka toinen päivä kuntosalilla.

Kommentit (6)

http: //www. kuntoplus. fi/polopoly. jsp?d=1360&a=7213

tuolta löytyy siis ihan videoina ne liikkeet, ja näkee millaisilla laitteilla niitä tehdään. Toinen vaihtoehto on pyytää kuntosalilta henkilökohtainen harjoitusohjelma, tai varata henkilökohtainen opastusaika, niin tulee laitteet ja oikea tekniikka tutuksi.

Tehokkaimpia liikkeitä ovat kyykyt ja maastavedot kunnon painoilla sekä askelkyykky. Näiden lisänä voi tehdä reiden ojennuksia ja koukistuksia, ja kyykyt voi korvata jalkaprässillä. Muista puhdas suoritustekniikka ja laaja liikerata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Itse teen laitteilla kun harvemmin käyn:

Etureidet

YLEENSÄ ISTUMAASENNOSSA TEHTÄVÄ LAITE, MAX PAINOT PIENILLÄ SARJOILLA.

Takareidet yhtäaikaa

MAKUUASENNOSSA VATSALLAAN TEHTÄVÄ, PAREMPI LAITE OLISI ISTUMAASENNOSSA TEHTÄVÄ PAINON PAINAMNEN LATTIAA KOHTI, TÄTÄ LAITETTA EI VAIN OLE KAIKILLA SALEILLA...

Loitontajat

(Lähentäjät) joka aika pieni lihas ja saattaa kasvattaa jalkojen kokoa...

(Jalkaprässi)

Pepputreeniä ihan perus jumpalla: konttausasennossa jalan nostoja. Kuntosalilla asekelkyykky painoilla tehokas.

Itse teen laitteilla kun harvemmin käyn:

Etureidet

Takareidet yhtäaikaa

Loitontajat

(Lähentäjät) joka aika pieni lihas ja saattaa kasvattaa jalkojen kokoa...

(Jalkaprässi)

Pepputreeniä ihan perus jumpalla: konttausasennossa jalan nostoja. Kuntosalilla asekelkyykky painoilla tehokas.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat