Vierailija

viime vuonnakaan ei edes sanonut mulle hyvää äitienpäivää (kun en hänen äitinsä ole)

äitienpäivä on naurettavaa kaupallista kakkia yms mutta siltikään musta ei nyt tunnu oikeen hyvältä tällänen järjestely...

Kommentit (28)

Kai nyt jokainen äiti haluaa viettää äitien päivää lapsensa kanssa. Jos mmiehelle ei sopisi niin pyytäisin siirtämään vierailun seuraavaan viikonloppuun.

Vierailija:

Lainaus:

Kai nyt jokainen äiti haluaa viettää äitien päivää lapsensa kanssa.

Eipäs, sillä onhan äitejä jotka ei vietä koko äitienpäivää. Typerä keksintökin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se siitä rakastavasta parisuhteesta, tunnutte kaikki vaan huolehtivan siitä, että teistä (äiteinä) pidetään joskus huolta, miehen äiti on tärkeämpi kuin oma vaimo!!

Kyllä mä loukkaantuisin, jos mieheni lähtisi äitinsä luo yökylään äitienpäiväksi. Mun mielestä niin kauan, kun lapset ei oo 10 vee ja yli, mies hoitaa äitienpäivän hössötykset. Vastaavasti äiti hoitaa isänpäivän kunnes lapset on tarpeeks vanhoja itse muistamaan.

Eikä oo mitään väärää muistuttaa miestään/vaimoaan isän/äitienpäivänä siitä, että on myös puolison mielestä ihana isä/äiti.

Yleensä taitaa olla niin, että äitienpäivänä miesten pitää hoitaa lapset ikään kuin äitienpäivälahjaksi, ja isänpäivänä miesten pitää hoitaa lapset, koska pitäähän kunnon isän nauttia isyydestään isänpäivänä :-)

1. Minä olen perheeni äiti ja haluan että mieheni juhlistaa sitä. Se on minulle tärkeää. Isänpäivänä kerron ja osoitan miehelleni, että hän on mielestäni hieno perheenisä ja ihana isä lapsilleni.

2. Minulle on tärkeää myös se, että mieheni käytöksellään opettaa lapsilleni kuinka äitienpäivää vietetään - siis siirtää perinnettä eteenpäin. Eikä perinteeksi tarvita kuin aamukahvi, leivos, kukkakimppu ja kortti sänkyyn! Lisäherkkuna saa antaa lahjan ja tehdä päivän ruoat.

Minä en odota mieheltä mitään muistamista äitienpäivänä, en todellakaan ole hänen äitinsä. En minäkään ostele lahjoja isänpäivänä muuta kuin isälleni. Nyt kun lapset ovat jo isompia ja väsäävät kortteja ja lahjoja niin eiköhän nuo muistamiset riitä. Voihan sitä äitienpäivää viettää muulloinkin kuin just yhtenä sunnuntaina, äitejähän me ollaan useimmat ihan joka päivä. Anna miehen mennä, vaikka lapsi mukanaan!

kukaan ei sit tajunnu pointtia...

ja ei, en odota mitään aamupaloja sänkyyn tms (varsinkaan kun en muutenkaan syö ikinä aamupalaa), haluisin vaan olla kaikkien lasteni kanssa.

ap

(ja kyllä, muistan omaa äitiäni, isoäitiäni ja anoppiani )

kun ei kiinnostaa pätkääkään missä mies on. No, vauvas ei ymmärrä virlä mitään äitienpäivästä. Ja etköhän ehdi sitäkin nähdä kun palaavat reissusta.

Musta sua nyt kalvaa joku muu asia...

Et sitten viitsi avata suutasi sen verran, että sanot MIEHELLE haluavasi olla kaikkien lasten kanssa!? Jos kerran on aivan sama, vaikka mies lähtee, niin ilmoitat että vauva jää kuitenkin kotiin.

Kummalliselta suhteelta kuulostaa.

ja meillä ainakin mies vielä hoitaa vauvan puolesta äitienpäivähommat, eli laittaa aamulla mulle aamiaisen ja ostaa kortin. Mutta ei se nyt mistään lahjoista ole kiinni, vaan eleestä, että sinä olet hänen lapsensa äiti.

Eikös illalla kotiin saavu? Ehtiihän sitä silloinkin viettää. Vai vaatisitko sinä ap, et äitienpäivä varattu vain sinua varten? Mites ap sinun äitisi? Onnitteletko sinä häntä?

Minusta on aika ihailtavaa jos mies haluaa ilahduttaa äitiään ja ottaa vielä vauvankin mukaan " näytille" .

Tee sinä isojen lasten kanssa jotain sellaista, mikä on vauvan takia hankalaa tai mahdotonta tai jos ovat niin isoja, että pärjäävät kotona itsekseen, mene vaikka kylpylään/kuntosalille tms. hemmotteluun tai omaan harrastukseesi.

Tuo paasaukseni syntyi vain siitä, etten ymmärrä hokemaa, ettei nainen ole miehensä äiti eikä äitienpäivää siksi muisteta. Kun mielestäni äitienpäivänä ei muisteta vain omaa äitiä vaan myös oman perheen äitiä eli vaimoa. Meidän kaveripiirissä naiset toivottelevat jopa toisilleen hyvää äitienpäivää, hymy huulin, sillä kaikki tietävät, että joskus ylimääräinen onnentoivottelu tekee yövalvomisten välillä hyvää.

Lähetän tänä vuonna omalle äidilleni lasten tekemän kortin, jossa on myös minun osuuteni sekä yhteisesti askarrellun lahjan. Anoppini kanssa olen käyt. kats. koko viikonlopun, sillä olemme remontoimassa hänen asuntoaan juuri silloin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat