Vierailija

Kommentit (13)

Minulla kans samanmoinen, ja neuvolassa eivät saa alkuraskaudessa sydänääniä kuulumaan jos pissaa rakossa, koska pissarakko kun pullistuu niin taakse kallistunu kohtu jää kokonaan rakon taakse. Mutta jos kohtu on eteenkallistunu niin täys pissarakko nostaa kohtua ylös. (kun se jää pissarakon päälle). Itselläni 5raskautta eikä vaikuttanu kyllä muuten tuo. Ja maha on aika aikasin näkyny joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en mitenkään paniikissa ollut vaan halusin vain tietää. Toinen raskaus tämä nyt minulla, enkä muista että ensimmäisessä olisi niin mainittu. Tai sitten vain muisti teki tepposet!

Täällä on kunnalla niin ihana neuvolalääkäri, että ihan ensimmäistä kertaa eilen teki sisätutkimuksen ja kuunteli sydänäänet " neuvolalääkärinä" . Aiemmin ollut tk-lääkäri, mutta neuvolälääkärit otti ja lähti joten pakko oli joku tilalle ottaa.

Onneksi on toinen raskaus, muuten olisinkin kauhuissani.

Esikoinen syntyi ennenaikaisesti ja nyt ärsyttää, kun multa kysellään, et miksi se tuli etukäteen! Mistä minä tietäisin?!

Siis ominaisuus siinä kuin hiusten värikin eikä siihen voi itse vaikuttaa (toisin kuin hiusten väriin :-)

Vierailija:

Lainaus:

minulla kanssa ei ole vaikuttanut mitenkään.. onko taaksepäin kääntynyt kohtu rakeenttelinen vai johtuuko huonoista vatsalihaksista??

minulle väitettiin kiven kovaan näin..

Ei vatsalihakset vaikuta kohdun asentoon mitenkään, siis silloin kun se on tyhjä tai alkuraskauden aikana. Ku sitte kun raskaus etenee ja kohu sieltä nousee silloin sitä ei tiedä onkse eteen vai taakse kallellansa. Ja sitte kun sen vauvan on saanu ja kohtu on jälleen tyhjä, niin sillon se taas jää kallellaan miten se nyt on ollukki. Vähä sekavaa mut kuitennii rakenteessa se on. Ja siin ei ole mitään ' vikaa' oli kohtu kummin vain! T.8

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat