Vierailija

Mulla on tutkittu kohta kaikki mahdollinen ja mitään ei löydy. Nyt lääkäri heitti että mulla on depressio. Omasta mielestä ei ole. Eli voiko sinne psykiatrille mennä depression poissulkemiseksi, näkeekö psykiatri jostain että mulla ei ole depressio jos sitä ei ole. Voiko mielialalääkkeitä syödä varmuuden vuoksi ja näin nähdä että jos olo ei kohene, niin depressiota ei ole? Mutta mä olen sosiaalialalla töissä ja mikäli mulla näkyy papereissa että olen käynyt psykiatrilla ja syön mielialalääkkeitä, on tämän alan töitä turha hakea. Osaako kukaan auttaa?

Kommentit (4)

saada työtä, jos on käynyt psykiatrilla ja saanut masennuslääkettä ja terapiaa? Ajatteletko, että joku katsoo tiedot " laittomasti" , vai miten tuollainen pikkujuttu voisi vaikuttaa? Jos on aktiivinen hakeutumaan psykiatrille tms., voi helpostikin saada myös lääkehoidon.

Tuleeko tosiaan sairauksista merkintä johonkin ' papereihin' ?? Eikös nämä oo ihan yksityisasioita?

Kyllä masennus voidaan todeta erilaisissa testeissä ja keskusteluissa. Kannattaa selvittää asiaa vaikka aluksi oman lääkärin kanssa. Eihän sinne psykiatrille oo pakko heti sännätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat