Vierailija

Kun kerran on pokkaa provoilla, luulisi olevan myös selkärankaa perustella toimintanne. Noh, antaa tulla!

Kommentit (26)

Kyseinen hlö vastasi itsekin viestiin, ja syytti miehensä maineen mustaamisesta, vaikka todisteet miehen petollisuudesta on 100% varmat (mies ja naisystävä oli meidän kanssa jopa samalla lomalla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä en koskaan kirjoita provoja. Mutta vastaan niihin useinkin vaikka epäilen niiden olevan tekaistuja. Luultavasti provojen kirjoittajat saavat Kicksit juuri tästä, että muut vastaavat " heh hee...taas ne typerykset menivät lankaan!" .

Mutta miettikääpäs provojen kirjoittajat, kaikki viesteihinne vastaajat eivät ole lankaan menneitä, vaan samanlaisia kuin minä; vastaan jos aihe minua kiinnostaa ja koen että minulla on jotakin sanottavaa. Vaikka aloitus itsessään on tekaistu, aihe voi silti koskettaa monia.

Provoilu on tyhmien hommaa. Olisipa mukava nähdä provo-kirjoittajien naamataulut, olisivatko he kuvitelmieni kaltaisia :)

ihmisten täydellinen ajattelemattomuus ja suoranainen lähimmäisen KIUSAAMINEN näillä provoilla. Kun kerran tiedetään että aihe on monille arka, niin mikä helevetti saa ihmisen tahallaan lisäämään toisten pahaa oloa ja lietsomaan epäilyksiä? Ettekö häpeä itseänne ollenkaan?

En voi tehdä muuta johtopäätöstä kuin että te provoilijat olette kiusaajia myös työpaikoilla. Ehkäpä lapsennekin ovat koulukiusaajia, koska teidän moraalitajunne mukaan kiusaaminen on vain ja ainoastaan kivaa ettekä halua heitä asiassa ohjata ja neuvoa. :((

ap

Pettämisprovoja täällä ovat nämä " minulla on 2 lasta erään ukkomiehen kanssa" , " M: tiedän että miehesi pettää sinua" , " baari-iltana nähtyä" jne.

Eikä vieläkään yksikään tämmöisiä kirjoitteleva pelkuri ole puolustautunut. Nyt olisi korkea aika!

lietsoo sitä pahaa muillekin. Ei kyse ole välttämättä että provoilijan mies olis pettänyt, provoilijalla voi myös olla ulkonäkökompleksi tai muuten huono itsetunto, ja epätoivoissan inhoaa ja haluaa satuttaa " meitä parempia" .

Muut provot on jopa ihan hauskoja, ja samapa tuo onko esim just hoitomaksu-juttu totta vai provo, takuulla joku jättää palkankorotukset ilmoittamatta, ja kiva noista asioista on väitellä/jakaa näkemyksiä vaikka aloitus ei olisikaan täysin totta.

Ja sitten on hupiprovot, monesti niihin vastannut itsekin ja muiden väläytyksille hekotellut...parasta (av-)viihdettä! :)

Ap taisi tarkoittaa tässä ainoastaan niitä jotka tekee pahoja/ilkeitä provoja, eli just " M miehesi pettää" jne.

Vierailija:

Lainaus:

Rupesi kiinnostamaan, millainen sinusta on provoilijan naamataulu. Kerropa jotain, niin minä kerron miltä näytän. ;)

Hmm...et provoile kipeillä asioilla. Miksi ylipäätään kirjoitat tekaistuja tarinoita? Onko elämäsi tylsää ja kaipaat väriä siihen? Haluatko kuvitella olevasi toisenlainen kuin olet? Kerro, miksi provoilet?

Sinusta saa kyllä ihan positiiviset vibat muutaman rivin perusteella, että et liene pahimmasta päästä provopirkkoja ...? :)

Pakkomielteisesti ( varsinkin ilkeitä)provoja kirjoittava ihminen on mielestäni empatiakyvytön, toisen epäonnistumisesta ilon saava henkilö. Eli tunnepuolella ongelmia ja tämä useimmiten näkyy myös naamataulusta. Ilmeet, eleet kertovat ihmisestä paljon.

En kuvittele provon kirjoittajien olevan mistään tietystä sosiaalisesta ryhmästä, mutta jotakin yhteistä heillä varmasti on. Ehkäpä juuri tuo ylimielinen, " minä olen viisaampi kuin te kaikki yhteensä" -asenne ja empatiakyvyttömyys.

Vasta sitten, kun näkisin naamasi, voisin sanoa, vastaatko mielikuviani.

18

Vierailija:

Lainaus:

Provoilu on tyhmien hommaa. Olisipa mukava nähdä provo-kirjoittajien naamataulut, olisivatko he kuvitelmieni kaltaisia :)

mutta hömppäprovoja tai keskustelunherättäjiä kirjoitan toisinaan. Rupesi kiinnostamaan, millainen sinusta on provoilijan naamataulu. Kerropa jotain, niin minä kerron miltä näytän. ;)

Vierailija:

Lainaus:

Toisinaan taas kirjoitan omaa elämääni läheltä liippaavan provon, jonka vastauksista saan oikeastikin jotain irti. Jutut eivät siis ole täyttä puppua, vaan niissä on totuuden siemen.

19

Minulla on eräs alter ego, jonka kautta työstän elämääni. Tapansa kullakin, tämä on kai sitten minun tapani. ;)

19

Vierailija:

Lainaus:

Hmm...et provoile kipeillä asioilla. Miksi ylipäätään kirjoitat tekaistuja tarinoita? Onko elämäsi tylsää ja kaipaat väriä siihen? Haluatko kuvitella olevasi toisenlainen kuin olet? Kerro, miksi provoilet?

Provoiluun on moniakin syitä. Joskus vain kokeilen, mikä menee läpi tai minkätyyppisiin viesteihin saa paljon vastauksia. Toisinaan taas kirjoitan omaa elämääni läheltä liippaavan provon, jonka vastauksista saan oikeastikin jotain irti. Jutut eivät siis ole täyttä puppua, vaan niissä on totuuden siemen. Jos täällä kirjoittaa pelkästään oikeasta elämästä, ketjut jäävät auttamattomasti lyhyiksi - erityisesti siinä tapauksessa, että kertoo vain ajatuksiaan eikä tapahtumia.

19

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat