Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

päiväkodin naamiaisiin. Itse olin ostamassa, mutta ystäväni mielestä se on turhanpäiväsitä vouhottamista eikä tarhan hoitajat pidä sellaisesta. Ihmetyttää vaan, miksi niitä naamiaisia sitten järjestetään, jos ei saa pukeutua.

Kommentit (8)

Niitähän voi käyttää monta kertaa. Ja jos ostaa sellaisen, mikä on alhaalta auki, menee vuosikausia. Ei aina kannata kuunnella, mitä jotkut tiukkapipot sanoo. Ja niiden tarhantätien mielipiteitä en jaksa koskaan ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuollaisista juhlista tulee mukavia, kun lapset on puettu kunnolla. Ymmärrän senkin, jos ei ole varaa ostaa. Jos kuitenkaan ei ole rahasta kiinni, niin aina sitä parempi, mitä enemmän lapsen asua on ajateltu.

tv. kolmen lapsen äiti

Veikkaan että kaveris on kade että panostat asuun.

Minullakin on lähipiirissä tällaista havaintoa, olen kuitenkin itse valmistanut asuja ja aika edullisesti kun olen tuunannut itse.

Jos olisi rahaa eikä omia ideoita niin ostaisin.

ja oikea koko oli todella vaikea löytää. Kaupaksi ovat menneet. Ihan sattumalta löysin oikeankokoisen! Kun vein lapseni päiväkotiin, kaikilla oli päällä mitä kauniimpia pukuja ja olivat kovin kiinnostuneita mitä lapsellani on päällä. Tästä n. 20 euroa ei todellakaan ole paljon!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat