Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikä suinkaan siksi, että olisivat huonoja.

Liika on kuitenkin liikaa: esitys kestää aivan liian kauan, kahdeksan minuuttia. Melkein kolme kertaa tavallisen biisin keston! Kuka sitä hevivingutusta jaksaa niin kauan kuunnella, varsinkaan jos ei juuri perusta siitä. Yhtye vaati itse näin pitkää esiintymistä, ja siihen suostuttiin. Ei olisi kyllä pitänyt.

Kommentit (7)

Jätkille tarjottiin johonkin viisuihin liittyvään showhun paikkaa mutta ei kelvannut vaan vaadittiin nimenomaan tuo 8 minuutin show itse viisuihin. Ja olen ainakin tässä vaiheessa myös sitä mieltä, että se on ihan törkeän pitkä aika kuunnella jotain paskan selloja.

Jotenkin on joillakin noussut joku neste päähän ja käytetään hyväksi kansallista itsetuntoakin nostanutta pilettä. Vielä kun joku niistä apopaskoista :D kehtasi höpistä, että hän niin luuli selviävänsä viisuhömpästä kokonaan kun ovat Tukholmassa juuri äänittämässä uutta levyään. Nyt " joutuvat" kuitenkin tulemaan kun viisuista tuli " keikka" . Euroviisufanina koko elämäni olleena sanon, että haista äijä kakka. Ja teekin sitten edes kunnon 8 minuutin show kavereinesi!

Enemmän mua huolestuttaa se " hollywood" -Antin video jossa Jasper Pääkönen esiintyy Shamaanina? Eikö Suomesta nyt oikeata saamelaista olisi tähänkään löytynyt? Piiri pieni pyörii taas vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta ajattelin tässä nyt niitä sataa miljoonaa muuta katsojaa, jotka eivät välttämättä innostu 8 minuutin hevarisellosta. Minusta tämä vaikuttaa selvältä mokalta, eivan kuin jotkut jaspershamaanit tai hauenleuat (mikä se juttu muuten on?).

Siis selvin sanoin: Apocalyptica on varmasti hyvä valinta esiintyjäksi, mutta esityksen pituus on käsittämätön. Eihän me suomalaiset hevidiggarit pelkästään itsellemme euroviisuja tee, vaan koko Euroopalle.

Vierailija:

Lainaus:

vaihda kanavaa siksi aikaa tai laita äänettömälle, näin vinkiksi vaan.

hevi on parasta, Apocalyptica arvostettu yhtye ulkomailla!

Muuten hyppisi joulupukkeja ja kansallispukudildoja lavalla! Se vasta pilaisi viisut!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat