Vierailija

Mulle tulee aina niin kuvottava olo, ettei se enää ole hauskaa.

Kommentit (7)

Nuorempana tykkäsin noista vempaimista ja pää kesti. Nyt sitten kymmenien vuosien jälkeen viime kesänä, kun oltiin lapsen kanssa huvipuistossa, toteutin suuren visioni ja marssin vuoristorataan. Ja se Power Parkin puinen rata on AIKAMOINEN... Ne muutamat minuutit olivat elämäni kauheimpia. Jos olisi vielä mennyt yksi kierros, olisin ruvennut itkemään. Oikeasti. Kerrasta opin, että tämä ei enää sovi mulle. Lasten eläinkaruselli olis ehkä meikäläiselle riittävän jännittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

se pyöritys tai kieputus ei tee niinkään pahaa kuin se korkealla oleminen ja varsinkin sieltä alaspäin tuleminen esim vuoristoradassa :(

Ei tartte kuin vähän pyöriä niin johan alkaa päässä huipata. Pari kertaa olen käynyt laitteissa ja sen jälkeen on koko päivä mennyt pilalle vessassa yökkien.... On muuten tosi ärsyttävää kun toiset ei ymmärrä tätä ongelmaa!!! Aina vähätellään ja naureskellaan että mä en vaan uskalla mennä!!!??? Että sen takia en mene laitteisiin....

En ole koskaan ollut mikään hurjapää, enkä ole vieläkään. Lintsin vuoristorata riittää eikä hurjempaa tarvi. Nautin edelleen niistä samoista vempaimista kun nuorempana. Tekee pahaa kattoakin jotain kamalaa vatkainta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat