Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kenellekään käynyt niin, että olette epähuomiossa jatkaneet Synarela sumutteiden ottamista vaikka pullon annokset on jo täynnä?? Olen sumutellut pullosta yhden illan ja seuraavan päivän annokset ja moka huomattu vasta tänä aamuna. Onkohan hoito piloilla tämän takia...?

Kommentit (5)

Ihana, kun jaksat olla noin kannustava ja toit mulle helpotuksen kyllä tässä asiassa:) Ei pitäis tosiaan liikoja panikoida, ei nää hoidot kai niin herkkiä ole.

Huomaat kyllä kun aine loppuu. Eli jos sumutit ja tuntui ihan samalta kuin aina ennenkin, niin ainetta oli vielä jäljellä. Luulen, että jos annos olisi jäänyt edes normaalia pienemmäksi, niin et olisi huomaamattasi siitä tyytyväisenä turhia kertoja sumutellut. Se alkaa nikotella samalla lailla, kun vaikka pyykin suihkutuspullo ennen kuin loppuu. Jos mulle ihan suositeltiin tuota pullon loppuun käyttöä, niin kyllä se varmaan on ihan luotettava tieto, että loppuminen ei jää huomaamatta.

Itse muuten soitin paniikissa klinikalle, kun en ollut varma yhdestä aamusta olinko sumuttanut ja sumutin sitten varmuuden vuoksi. Minulle sanottiin, että yhden kerran kohdalla on ihan sama jääkö kokonaan sumuttamatta vai sumuttaako tuplasti. Sitten hoidon loppupuolella kun punktio alkaa olla lähellä, niin ei saa enää unohdella. (Tämä ihan vaan tiedoksesi.)

Musta tuntuu, että nää hoidot kyllä aiheuttaa tilapäistä (toivottavasti) dementiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis tarkoitatko, että kun pullossa lukee, että sisältää 60 annosta ja olet nyt sumutellut 62 kertaa? Ei haittaa ihan varmasti! Mulle sanottiin, että sumuttele pullo loppuun ja osta vasta sitten uusi jos tarvitset.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat