Vierailija

Tietäisikö kukaan?

Kommentit (7)

että ei ole pakollista, mutta plussaa toki.

Kauppiksen matikka on kuitenkin suht yksinkertaista, eli esim. integrointeja ei mun opintojen aikana ollut (markkinointia ja kv-kauppaa tosin pääasiassa).

Mikäli et ole suorittanut pitkää matematiikkaa niin kauppatieteiden maisterin opinnoissa pitää päivittää matematiikan tiedot pitkän matemataiikan tasolle. Se käy yliopiston omilla kursseilla.

Luulisi valmistuneiden ton nyt tietävän, ja sitten vielä että ammattikorkeasta ei tosiaan tule laskenta Ekonomeja.

Huoh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sen verran matikkaa pitää osata, että pääsee sisään kauppakorkeaan ja läpäisee tentit. Enempää ei tarvita.

Itse olen laskentatoimen ekonomi juuri yllämainituin kriteerein. Hyvin menee työelämässä. Laskentatoimi on eri asia kuin matematiikka.

Tietysti kauppakorkean pääsykokeet pitää selvittää myös matematiikan osalta, kuten joku jo nerokkaasti mainitsikin. Et myöskään voi olla mikään ihan puskasta revitty idiootti vailla minkäänlaista matemaattista päättelykykyä, jos meinaat laskentaekonomiksi, mutta kyllä urpoimmat karsiutuvat sitten opiskelun aikana jotain markkinointia lukemaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat