Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ allu2006: toisen yhteisen yritys aloitettu 4/07 lapset 8/06, 7/95 ja 11/93, ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 48 vuotta

♥ Autumn78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ kaur@: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 26 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Sivut

Kommentit (45)

Lukekoon ken jaksaa..

Joustavasti vanhemmuuteen -kurssi

Vanhemman elämäntapaa voi harjoitella helposti muutamalla yksinkertaisella keinolla.

- Piirtele niitä näitä uusimpiin tapetteihesi. Käytä mieluiten kynää, joka ei ole vesiliukoinen.

- Päätä kuusi uutta elokuvaa, jotka haluaisin käydä katsomassa elokuvissa. Älä käy katsomassa niitä. Sano, että ne tulevat joka tapauksessa pian televisiosta.

-Valmista huolella illallinen pitkän kaavan mukaan. Varmsita, että ruoka on sellaista, joka pitää syödä heti. Odota sitten kaksi tuntia ja lämmitä ruoka uudelleen. Vaihtoehtoisesti voit heittää ruuan roskikseen ja tilta pitsan.

-Aamukahvilla ota pari siemaisua kahvista ja jätä kuppi sitten pöydälle tunniksi. Jos haluat voit pyytää jotakuta kaatamaan kahvia myös matolle.

- Pyydä apulainen silloin kun puhut tärkeää puhelua. Käske avustajan kirkoa samaan aikaan housujasi ja huutaa: Katso äiti, katso tätä!Äiti! Katso tätä! Minä ouhun myös! Ei! Ei! Minä itse!

Että näin. Me lähdetään miehen kanssa huomenna reissuun. Olen siis koneen ääressä perjantaina. Ajattelin ilmoitella, jos joku ihmettelee meikäläisen kadonneen keskusteluista.

Oikein mukavaa vappua kaikille!

Ihan kummallinen ilma ulkona, aamupäivällä tuli yhtäkkiä kamala raekuuro ja nyt paistaa aurinko. Koko päivän on kuitenkin tuullut niin kovasti, ettei siellä kauan viihdy. Jäi koirankin lenkit tältä päivältä aika lyhyiksi, jos vaikka korvais pituuden määrällä tänään ja käväsis ulkona sen kanssa parin ylimääräisen kerran :)

Enää yksi pilleripäivä jäljellä, jee :D Mielenkiinnolla odotan, millainen tästä kierrosta tulee. Ja miltähän ne menkat tuntuu ilman pillereitä? Muistaakseni ne oli vähän vähemmän kipeät ennen pillerien aloittamista. Ja pidemmät! Pahimmillaan vuosin 11 päivää, yleensä pituus oli 7-9 päivää. Nykyään pillerien kanssa vuotoa on ollut noin 6 päivää korkeintaan. Mutta voihan ne olla tällä kertaa ihan erilaisetkin verrattuna aikaan ennen hormoniehkäisyjä. Olen kyllä ajatellut, että pillerien syöminen saa jäädä minun osaltani tähän, pitää keksiä sitten tulevaisuudessa jokin muu keino. On niissä ollut kuitenkin niin paljon ei-toivottuja sivuvaikutuksia.

Tulevien viikkojen tenttilista hirvittää, pitää alkaa kovalla tohinalla tekemään tehtäviä alta pois, että ehtii lukea. Ja arvatkaapas kiinnostaisiko tenttiin lukemiset yhtään? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heti alkuun Salsalle pahoittelut negasta :( Katselin tuota sun esittelyä ja näemmä molemmat ollaan aloitettu yritys viime lokakuussa ja samoin meilläkin on tarkoitus hakeutua lääkärinpakeille viimeistään kesäkuussa, toivotaan että molemmilla tärppäis eikä lääkärin apuja tarvittais!

Miikulle tervetuloa, ja pahoittelut kun olet joutunut siirtymään pinosta pinoon :( Toivottavasti tämä pino kuitenkin toisi sen toivotun plussan :)

Rvasaariselle tsemppiä testaukseen ++++++ bdbdbdbd

O.N täysyritys jälleen päällänsä, simoja on laitettu liikenteeseen pe-la ja varmaan tänäänkin, vasenta munasarjaa nippailee jo siihen malliin, että ovis on varmaankin huomenna kp10, niin kuin oli viime kierrossakin.

Ja vielä kerran hyvää Vappua kaikille! =)

-Allu kp9, yk8

Kuten otsikkokin kuuluu niin hyviä vappuja kaikille!!!Täällä länsirannikolla aivan ihanteellinen vappusää, aurinko paistaa ja lämmintä on kymmenisen astetta. Vapun olen onneksi vapaalla, joten saan nautiskella vapusta ihan rauhassa. Pian olis tarkoitus lähteä kauppaan jonottamaan vappusyömisiä ja sit pihalle vähän puutarhahommiin. Ihan rauhallinen vappu olis tarkoitus viettää.Mitään alkoholijuomisiakaan ei kauheasti uskaltais ottaa, sillä edelleenkään ei ole menkkoja kuulunut, vaikka piti alkaa torstaina.Raskaustesti näytti torstaina negatiivista, mutta ehkä täytyis muutaman päivän päästä tehdä uudelleen jos mitään ei kuulu.Onko kellään muuten sattunut niin että onkin ollut raskaana vaikka testi näyttänyt negaa??? Tein torstaina sen apteekin oman raskaustestin jonka pitäis olla tosi herkkä.En kyllä tehnyt testiä aamuvirtsasta, mutta ohjeiden mukaan sen ei tarvinnutkaan olla aamuvirtsasta. Samoin siinä luki että voi tehdä samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.Mitään raskausoireita ei kyllä oo ollut.Ekan raskauden aikana tiesin olevani raskaana jo ennenkuin edes tein testiä. Hieman hiljaista ollut täällä muuten viime päivinä, ovatko kaikki jo olleet niin juhlamielellä etteivät kerkeä kirjoittelemaan vai verottaako viikonloppu porukkaa?????

Syysvilja: Kiitos vastauksestasi, kiva kuulla että muillakin samoja kokemuksia ja varmasti tiputtelu pilsujen jälkeen ihan normaalia, ihan turhaan mietin asiaa ja nyt se onneks on vihdoinkin loppunut!

Ihana ilma ulkona, mutta aika kylmä meillä asteita n. +5 hrrr! Meillä oli eilen kavereita kylässä, laulettiin karaokea ja otettiin vähän sidukkaa.

En juonut kun 3 ploa + lasillisen kuohuviiniä, jotenkin kai jo valmistelen tulevaa, vaikka nythän sitä kannattais vielä ottaa kun vois. No miehen 30 v. on tossa kolmen viikon päästä, sitten on ainakin otettava pikkasen enemmän...

Huomenna sitten taas töihin, onneks ei oo kun kolme päivää ja sitten taas viikonloppu!

No onhan taas fiilikset...sieltähän se täti sitten saapui tänään, vaikka ehdin jo kuvitella vaikka mitä ja kaikenlaisia raskausoireita...jotenkin pitäisi taas talssia eteenpäin, mutte nyt kyllä masentaa. Onneks en oo yksin...

Kiva kuitenkin että täällä kuulee myös plussauutisia!!!Tsemppiä kaikille yritykseen ja parempaa onnea kuin meillä...

kp1/28 yk 4

Nauroin ihan mahakippurassa ihmisoikeuksista luopumiselle ja pikkuterroristille!

Syysvilja: Jaa toinenkin kappale " onnellinen on se hevoseton nainen" immeisiä. Itselläni kiltti 15 vuotias suomenputte ja minä kyllä kiikun varmasti niin kauan selässä kun maha vain antaa periksi vaikka lääkäri ei. =)

No niin olihan täällä taas virkistäydytty sitten eilisen ja uusia immeisiäkin liittynyt joukkoon mukavasti..Tervetuloa kaikille uusille ja mukavaa saada uutta sakkia joukkoon. Meikäläisellä hieman paremmat fiilikset tänään kuin eilen, nyt vain odotellaan uutta mahdollisuutta.Olin jo etukäteen päättänyt et jos nyt ei tärppää niin sit alkaa kunnon laihis, joten hyvästi pulla,karkit ja suklaa.Hoitovapaan aikana nimittäin tuli sen verran kerättyä lisäkiloja et nyt olis kyllä viimeistään aika yrittää ne karistaa.

Minulla oli kanssa ensimmäiset menkat pillereiden lopetuksen jälkeen " omituiset" . Lopetin helmikuussa pillereiden syönnin kesken paketin. Seuraavat menkat oli pitemmät ja juuri tuollaista tiputtelua. Sen jälkeen seuraavat menkat tuli 32 vrk:n kuluttua. Nyt seuraavat pitäisi alkaa ensi viikolla tai sitten ei. Saa nähdä onko väli mikä. En usko olevani raskaana, koska ensimmäisen kanssa tiesin olevani raskaana jo ennen kuin ehdin tehdä testiä. Tuli kummallisia mielihaluja ruuan suhteen. =)

TENAVADIEETTI

1. PÄIVÄ

Aamiainen: - Yksi keitetty muna, viipale paahtoleipää aprikoosihillon kera. Syö kaksi hyppysellistä munaa ja murenna loput lattialle. Haukkaa kerran paahtoleivästä ja hiero sitten hilloa kasvoillesi ja vaatteillesi.

Lounas: - Neljä väriliitua (värillä ei väliä), kourallinen murskattuja perunalastuja ja lasi maitoa (kolme siemausta, kaada loput lattialle).

Päivällinen: - Keksi, kaksi kymmenpennistä ja viisikymmenpenninen. Yksi roska sohvan alta.

Iltapala: - Paahda viipale paahtoleipää ja heitä se keittiön lattialle. Palanpainikkeeksi neljä siemausta iltakylpyvettä.

2. PÄIVÄ

Aamiainen: - Ota eilinen paahtoleipä keittiön lattialta ja syö se. Syö lusikallinen vanilliinisokeria ja juo puoli pullollista vihanneksista tehtyä elintarvikeväriä.

Lounas: - Puolikas pötkylä vaaleanpunaista huulipunaa. Puraisu leikkipuistosta tuodusta tupakantumpista (jonka muut perheenjäsenet pakottavat sinut sylkemään pois) jääkuution kera.

Välipala: - Nuole tikkukaramelli tahmeaksi, vie se ulos ja pudota hiekkaan. Nuole jälleen kunnes se on puhdas. Tuo se sitten sisälle ja pudota matolle.

Päivällinen: - Kivi tai kuivattu herne, työnnetään ensin vasempaan sieraimeen. Sekoita limonadia perunamuusiin. Syö lusikalla.

3. PÄIVÄ

Aamiainen: - Kaksi lettua ja runsaasti hilloa, jonka hierot hiuksiisi. Lasillinen maitoa. Juo puoli lasillista, jonka jälkeen tunge lettuja lasiin. Poimi eilinen tikkari matolta, nuole karvat pois ja piilota se sohvatyynyjen väliin.

Lounas: - Kolme tulitikkua, kaakaojuomajauhetta ja hillovoileipä. Tunge suusi täyteen leipää ja yökkää se lopulta lattialle. Kaada lasillinen maitoa pöydälle ja nuole se siitä.

Päivällinen: - Jäätelöä, kourallinen perunalastuja, kahvia (jos toiset eivät huomaa).

4. PÄIVÄ

Aamiainen: - Neljännestuubi hammastahnaa, palanen saippuaa ja oliivi. Kaada lasillinen maitoa kulholliseen maissihiutaleita. Kaada päälle puoli kupillista sokeria. Kun maissihiutaleet ovat pehmenneet, juo maito ja syötä murot koiralle.

Lounas: - Syö muruja keittiön lattialta ja olohuoneen matolta. Etsi tikkukaramelli sohvasta ja syö se loppuun.

Päivällinen: - Spagettia sekoitettuna lasilliseen kaakaojuomaa. Jätä lihapullat lautaselle. Toinen puolikas vaaleanpunaisesta huulipunasta jälkiruoaksi.

Dieettiä on hyvä tehostaa sopivalla liikunnalla. Tässä muutama esimerkki:

Kieri ja vääntelehdi supermarketin lattialla, vahvista samalla äänihuuliasi voimakkaalla karjunnalla. Pistä hanakasti vastaan kun Securitaksen mies raahaa sinua ulos kaupasta.

Juokse joka paikkaan, väliin hypähdyksiä. Kaatuile säännöllisesti, ylös kampeaminen vahvistaa lihaksia monipuolisesti. Muista taas äänihuulet: huuda juostessasi.

Pyydä pukeutumistilanteisiin sparraajaa. Vastustele pukemista kaikin voimin. Älä tyydy ensimmäsiin vaatteisiin, vaadi saada vaihtaa ne ainakin kolmeen kertaan.

Olin pari päivää nettipimennossa ja alkoi jo hieman tulla vieroitusoireita.Jostain syystä netti ei meillä oo toiminut enkä päässyt katselemaan kuulumisia.Nyt täytyy tunnustaa että torstai aamuna kun menkat ei alkanut, olin niin malttamaton että mun oli ihan pakko käydä hakemassa apteekista raskaustesti silläkin uhalla että kohta koko kylä saa siitä tietää.Oli nimittäin työpäivä edessä enkä voinut lähetä muualle kuin omaan apteekkiin. No kotona sit tein testin kaikessa rauhassa kun mies oli töissä ja olin vienyt pikkuneidin päiväkotiin.No toiveista huolimatta NEGATIIVISTA se näytti.Menkat ei oo kuitenkaan vieläkään alkanut joten en oikein tiedä mitä ajatella.Täytyy nyt vain katsoa ja odottaa mitä tapahtuu....Joku (kuten huomaatte en ikinä muista mitä kukakin on kirjoittanut,yritän parantaa tapani.) kyseli et miten työnantajat suhtautuneet äitiyslomalle ja hoitovapaalle jääntiin. Mulla kävi niin kurjasti et sain torstaina tietää et olin saanut vakituisen työpaikan ja seuraavana tiistaina tein raskaustestin joka näytti positiivista.Oli aika lailla sit miettiminen et mitä tekee. Mulla oli kuuden kuukauden koeaika,joten ne olis voinut potkasta mut pois sieltä heti sen koeajn jälkeen.Oli aika ikävää olla kertomatta raskaudesta heti työnantajalle, mutta eipä ollut kauhesti vaihtoehtoja, kyse oli kuitenkin vakituisesta työstä ja täällä pienellä paikkakunnalla semmoista on tosi vaikea saada.Raskaus oli silloin vielä sitäpaitsi niin alussa että mitä tahansa olisi voinut sattua. Kun sitten kerroin raskaudestani niin työnantaja suhtautui siihen tosi hyvin.Kerkesin olemaan töissä 7 kk ennenkuin jäin äitiyslomalle.Kuuden kuukauden koeajan jälkeen sain jäädä siis taloon, vaikka olinkin raskaana. Toisaalta työnantaja ei olisi voinut raskauden takia katkaista työsuhdetta edes koeajan jälkeen,sillä silloin olisin voinut viedä työnantajan siitä oikeuteen.No joka tapauksessa kaikki meni kuitenkin hyvin. Nyt olen ollut 8kk töissä hoitovapaan jälkeen ja kerkeän olemaan ainakin yli vuoden taas töissä ennenkuin toinen mahdollisesti tulee.

Ja pahoittelut Salsalle negasta. Plussatuulia seuraavaan kiertoon! Kuten myös kaikille muillekin tasapuolisesti!

Mulla muuttuikin vappusuunnitelmat. Kun piti alunperin viettää ihan rauhallinen ilta kotona, mutta päätinkin sitten että parempi olis välillä päästä tuulettumaan. Viime kerrasta alkaa olla jo reilu kaksi kuukautta ja se on minunlaiselle ex-bilehileelle jo liian pitkä aika :) Ehtii sitä raitista elämää viettää sitten myöhemmin, joten parempi nyt vähän mennäkin, kun vielä voi :)

Oikein kivaa vappua kaikille, vietitte sen sitten baarissa, mökillä, kotonanne tai missä hyvänsä :)

Hei!!!

Vähän masentaa tää pinon vaihtelu.... edellisestä kaikki varmaan jo siirtyny odotuspuolelle.... Mut sinnillä vaan....;)

eli ensimmäisen yritys alkanut 06/06 eli pikkasta vaille vuosi sitten....

minulla ikää kohta 22v. ja toivottavasti tulevan isän ikä 23v.....

Itse liityin vuoden alussa keventäjiin ja laihduin huikeat 11,3 kiloa kolmessa kuukaudessa ilman kiukkua ja nälkää. Ajattelin ottaa myös ylimääräisiä pois jos nyt ei tärppää niin on helpompi selvitä raskausaika ja näytänpähän kivalle hääpuvussa. =) Tosin liikaa ei auta ottaa tai muuten puku pian pysy päällä enään.

Vapun kunniaksi meikäläiseen iski flunssa. Inhottava olo, mutta en uskalla/viitsi syödä mitään lääkkeitä (toiveajattelua, tiedän). Töihin raahauduin, kun on yksi tärkeä tapaaminen tänään...

Poikakin aivasteli aamulla, toivottavasti ei sentään tule kipeäksi pieni. Ihanan reippaasti meni päiväkotiin. On se sitten suloinen lapsi! =)

Luin eilen jotain vanhaa vauva- tai perhelehteä ja siinä oli juttua siitä, miten eri lapsiin (siis omiinsa) suhtautuu eri tavalla. Oli se aika ajatuksia herättävää luettavaa. Mitenköhän sitten itse, jos toinen tulee? Pystyykö ja osaako niitä kohdella samalla tavoin? Siinäkin jutussa oli haastateltu vanhempia, joilla oli yksi tosi vaativa lapsi ja sitten kaksi " helppoa" . Vanhempia itseäänkin " inhotti" , kun vaativa lapsi vei kaiken huomion ja omat tunteet oli hieman kärsimättömät hänen suhteensa. Helpommat jäi sitten tietysti vähemmälle ja heitä kohtaan oli enemmän kiltteyden odotuksia jne.

Mut nyt töihin pienen lomasen jäljiltä.

Mukavaa loppuviikkoa!

*Tango

Pojilla oli ma-ti koulusta vapaata ja olen siis ihan päiväpöllönä ;)

Lentsua oli täällä liikkeellä, meilläkin vanhin valitteli aamulla tukkoista oloaan ja kertoi jäävänsä liikuntatunniksi vaihtopenkille, hyvä niin!

Juu, varmaan sitä on itse kukin ensimmäistä odottaessaan miettinyt miten pärjää/osaa/jaksaa, mutta näin jälkikäteen on hyvä sanoa, että kyllä se " luonto tikanpojan puuhun ajaa" eli toisin sanoe: elämä opettaa! Kunhan ei aseta liian tarkkoja aikatauluja/rajoja jne. ja ottaa nöyrästi vastaan kaiken tarjotun avun, niin en usko että suuria ongelmia tulee olemaan! Mutta ihan hyvä niitä on kuitenkin pohtia, sehän tavallaan on jo sinällään sitä vanhemmaksi kasvamista!

Jos jollakin oli piinapäivät menossa, niin peukkuja pidetään! bdbdb

Ja rvasaarisella on kyllä rautaiset hermot, mie oisin testannut jo ja monta kertaa ;) Kyllä sulle se plussa nyt taitaa tulla +++++ bdbdbdb

O.N ei sitten jaksetukaan ukon kanssa touhuilla eilen, piiperölle pukkaa lisää hampaita ja illat-alkuyöt on aika risaisia :( Toisaalta ne maanantain lupaavat nippailutkin on poistuneet kokonaan, joten tulikohan tästä sitten anovulatorinen kierto...? Mulla kun on PCO niin niitä saattaa olla ja onhan niitä ihan normaaleillakin aina silloin tällöin...

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

-Allu kp11, yk8

Oli niin kiireinen päivä töissä etten ehtinyt netissä käydäkkään. Uusille lämpimästi tervetuloa!! On mukava kun porukka käy kirjoittelemassa kuulumisia.

Tässä huumoripitoinen pläjäys yhdestä kirjasta. Esikoista yrittäville:

On tullut se aika. Olette päättäneet tehdä lapsen. On hyvä ymmärtää, että samalla sinä ja rakkaimpasi olette päättäneet myös

* että ette enää halua sosiaalista elämää. Paitsi jos sillä tarjkoitettaan tietynlaisia juhlia, joissa ihmiset kirkuvat lujaa ja laulavat " Putte possun nimipäivää" .

*että haluatte kotiinne sisustuksen, joka esiteltiin kuvastossa lauseella " itäeurooppalainen kaupunki rankan sisällissodan jälkeen"

* että uni on mielestänne täysin yliarvotettua

* että luovutte ihmisoikeuksistanne ja alistutte pienen ja äänekkään terroristin vaatimuksiin.

* että on mielestänne hienoa kuluttaa kaikki rahat lelukauppaan, apteekkiin ja soittotuntimaksuihin

* että olette itseasiassa aina ajatelleet näyttävänne paremmilta jos hiuksenne ovat harmaat...

iloista illan jatkoa.

ja paaluu taas normaaliin arkeen. meillä vappu meni kyllä rauhallisissa merkeissä. ostin kuohariakin vapun kunniaksi, mutta vaivoin sain yhden lasin juotua. harvinaista kyllä, ettei kuihuviini mene alas...Onkohan aivot niin asennoituneet vauvan yrittämiseen, että alitajuisesti alkaa jo välttää noita paheita.

meillä sairastuttiin myös lievään flunssaan vappun aikaan, mutta toivottavasti menee helposti ohi.

Rva Saarisella kyllä kunnioitettava painon pudotus :) itse olin myös keventäjissä, mutta ei siitä mitään tullut kun en jaksanut kirjata syömisiä. Olisi mukava saada edes 5kg pois, mutta sekin tuntuu vaikealta. Liikuntaa pitäisi varmaan lisätä ja välttää herkkuja. Meillä myös häät tulossa ja olisi mukava olla timmissä kunnossa sitten.

Jännityksellä sitä tosiaan itsekin odottelee tuleeko se täti kylään. Mulla vasta kp15 menossa, joten pitää odotella reilu 10päivää vielä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat