Vierailija

Tai kai ne mahtuu, jos uskaltaa kokeilla, mutta onko niistä mitään hyötyä, kun ovat niin isot?

Kommentit (29)

Täysin turha ostos! Ostin sitten pienet geishapallot " paljon treenanneille" , ja ne on ihan jees. Tosin ei niidenkään sisällä pysymisen eteen tarvi tehdä töitä, mutta on niitä kiva liikutella.

Mulla on auttanut ihan palloton riemulihasten jumppa jokaisen synntyksen jälkeen sekä pilateksen harrastaminen.

t. Kolme lasta alakautta synnyttänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuntuu, että yksi olisi ok, mutta kun ohjeessa lukee, että työnnä molemmat n. neljän sentin syvyyteen!

Ap miettii vieläkin paketin aukaisua...

Vierailija:

Lainaus:

tai kyllä ne saa tungelttua, mutta väkisinkin jää osa tursottamaan ulos. Minusta nuo on turhan isot ja pituussuunnassa turhan massiiviset. Helpompi jumpata ilman.

Vaikka olen samaa mieltä siinä, että isot ovat! Olen ymmärtänyt, että se " smart" -ajatus niissä on se, että sisällä on jotain painavaa joka liikkuu kävellessä. Se vahvistaa lihaksia ikään kuin huomaamatta, ilman että niin kovasti tarvitsee töitä tehdä.

Eri juttu on sitten sisällä pysyminen. Ei ainakaan minulta ole onnistunut edes harjoittelun jälkeen. Taisivat paikkani lerpahtaa synnytyksessä paljon pahemmin kuin olin kuvitellut. No, kyllä ne nyt sentään hiukan kauemmin pysyvät sisällä kuin aluksi, ja lirahtelukin on vähentynyt. (Eli kuten kävi piinallisen selväksi, en hommannut palloja seksi-iloittelujen takia vaan paljon proosallisemmasta syystä.)

jouduin laittamaan liukastetta että sain ne sisälle ja siinä se sitten oli ja pysyi. Ei toivoakaan että olisivat " epähuomiossa" tulleet pois. En ole nyt vuoteen kokeillut, hankin viime kesänä, jolloin synnytyksestä oli 1,5 vuotta. Mutta siis: oikeastiko jollain ne tuntuu " pieniltä" , siis vaatii hommia ollakseen sisällä?? Jee, en ole messuhalli!! :D

Ja kyse on isosta enkä ole synnyttänyt alakautta. Kertaakaan emme ole onnistuneet saamaan sitä sisälleni, kun sattuu niin kamalasti ja emättimen suu on niin pinkeenä että tuntuu kuin se repeäisi. On käytetty lisäliukastetta ja vaikka mitä. Halkaisijaltaan sauva on n. 6-7 cm. Joskus mietityttää että kuinka pahasti olisin revennyt, jos olisin synnyttänyt alakautta.

Ja ei se pimppa kovin pieni ole, kun sieltä on mahtunut lapsikin tulemaan.

Mietin vaan, että aukaisenko paketin vai palautanko.

Näyttää NIIN suurilta. ap

tai kyllä ne saa tungelttua, mutta väkisinkin jää osa tursottamaan ulos. Minusta nuo on turhan isot ja pituussuunnassa turhan massiiviset. Helpompi jumpata ilman.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat