Vierailija

joita haluatte jatkaa omien lastenne kanssa?

Kommentit (9)

Lainaus:

- Sunnuntai on tavallaan juhlapäivä, silloin kyllä levätään ja otetaan rennosti mutta ruokapöytä on katettu juhlavasti ja ruoka on parempaa, samoin syödään juhla-astiastosta

- Jouluna pukeudutaan ykkösiin

- Ruokarukous (itse asiassa tämä tuli lapsuudenkodissani tavaksi vasta kun olin aikuisuuden kynnyksellä mutta silti haluan siirtää tämän omille lapsille).

- Iltarukous

- Vaalipäivä on juhlallinen päivä, äänestämään mennään paremmissa vaatteissa

- Itsenäisyyspäivänä on joka ikkunalla 2 kynttilää ja muutenkin itsenäisyyttä arvostetaan tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kurjaa kotona. Mutta välillä oli rauha maassa. Siitä haluaisin siirtää mm:

- iltatee yhdessä

- vaalien jälkeen vaalikahvit ja vaalivalvojaiset

- päihteetön vappu ja uusi vuosi lapsille suunnatulla ohjelmalla (no joo tätä meillä ei kyllä aina ollut.......)

-jouluna parhaat päälle

- pääsiäisenä karkkia tyynyn alle yöllä,eli "pääsiäispupu" käy yöllä

- jouluna tonttulan teko, sellainen "tonttulaakso" sisälle sopivaan koloon

en ole vielä miettinyt. Voi olla, että muokkaamme kokonaan omat traditiomme. En haluaisi toistaa lapsuudenkotini perinteitä ihan sellaisenaan. Esimerkiksi miehelläni ja minulla lapsinemme on mahdollisuus viettää joulua isovanhempien luona, toisin kuin omassa lapsuudessani. Joulut vietettiin meillä perheen kesken.

Silloin piti olla kotona (vielä lukioikäisenäkin) ja vaihdettiin päivän kuulumiset. Siitä sitten jokainen lähti harrastuksiinsa ja kavereidensa luo.

Mummolassa olimme jouluna.

Pääsiäisenä kukko muni pääsiäismunia (juu, meillä se oli kukko, joka muni)

jne.

- Sunnuntai on tavallaan juhlapäivä, silloin kyllä levätään ja otetaan rennosti mutta ruokapöytä on katettu juhlavasti ja ruoka on parempaa, samoin syödään juhla-astiastosta

- Jouluna pukeudutaan ykkösiin

- Ruokarukous (itse asiassa tämä tuli lapsuudenkodissani tavaksi vasta kun olin aikuisuuden kynnyksellä mutta silti haluan siirtää tämän omille lapsille).

- Iltarukous

- Vaalipäivä on juhlallinen päivä, äänestämään mennään paremmissa vaatteissa

- Itsenäisyyspäivänä on joka ikkunalla 2 kynttilää ja muutenkin itsenäisyyttä arvostetaan tosi paljon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat