Vierailija

Muita?

Kommentit (35)

Joitakin ihmisiä/ihmisen käyttäytymistä alkoholi muuttaa radikaalisti. Jos itse asian tiedostaa ja vielä välttää tilanteita, joissa näin voisi käydä, niin sehän osoittaa vaan kypsyyttä ja toisesta välittämistä! Toivottavasti et koskaan ajaudu tilanteeseen, jossa et hallitse itseäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkään en käy baareissa kun tiedän että se ei tee suhteellemme hyvää enkä muutenkaan viihdy siellä. Juhlia ja pitää hauskaa voi muutenkin.

Olen humalassa niin helposti vietävissä. Olen oikein onnellinen tähän päätökseeni :) Kolmeen vuoteen en ole yksin käynyt eikä ole minkäänlaista hinkuakaan. En halua menettää miestäni kännitoilailun takia.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Olen humalassa niin helposti vietävissä. Olen oikein onnellinen tähän päätökseeni :) Kolmeen vuoteen en ole yksin käynyt eikä ole minkäänlaista hinkuakaan. En halua menettää miestäni kännitoilailun takia.

ap

toisesta miehestä haluan vaan sen peniksen jota mieheni ei heiluttele mulle. Siksipä minulla onkin ollut jo 2,5 vuotta kestävä seksisuhde (johon ei liity muuta kun seksi minun kohdalla ainakaan). Hän on hyvä siinä mitä haluan.

-32-

Olisi todellakin elämää rajoittavaa, jos en esim. voisi mennä jokavuotiselle pikkujouluristeilylle tyttökavereiden kanssa, koska tietäisin pettäväni miestäni.

Aikuisella ihmisellä on itsekuria myös kännissä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat