Seuraa 

Tiedän, että raskaustesti kannattaisi tehdä vasta sitten kun menkat ovat varsinaisesti myöhässä.. Mutta mutta.. Olo on kuitenkin malttamaton mm. " erikoisten" oireiden vuoksi, joita minulla on ollut tässä kierrossa. Kaipaan siis teidän mielipiteitänne testaamisesta.

Tässä siis tilanteeni:

Tällä hetkellä on kp 26/24-28(-31) eli kiertoni on melko epäsäännöllinen.. Tosin 31 päivän kierto on harvinainen ja sellainen onkin ollut viimeksi lähes vuosi sitten. Viimeisen puolen vuoden aikana kierrot ovat olleet (takaperin mennen): 26, 24, 25, 25, 27, 25 ja 28. (Pitäisikö muuten huolestua kun kiertoni on näin epäsäännöllinen?)

Tässä kierrossa minulla on myös ollut kummallisia oireita.. Ovulaation olin tuntevinani mutta päivää en tietenkään merkannut ylös. Vaimeita mekkakipuja on ollut vaihtelevasti jo kp 16 lähtien. (-> yleensä niitä on vasta pari päivää ennen tädin vierailua..) Lisäksi kp 19 kyljellä maatessani olostani tuli epämiellyttävä ja alavatsaan alkoi sattumaan niin, että oli pakko vaihtaa asentoakin. Samana iltana alavatsani oli myös niin kosketusarka, että jopa auki olleet housut painoivat ikävästi. Kp 20 tuli pyyhittäessä ihan pieni määrä vaaleanpunaista vuotoa. (-> tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut!) Vatsakin on ollut jonkin verran turvoksissa, mikä on minulla kyllä melko yleistä ennen menkkoja. Se on kuitenkin " kiinteämmän pallon" oloinen, normaalisti se on ollut jotenkin pehmeämpi ja epämääräisemmän muotoinen. Myös rinnat alkoivat aristamaan tavallista myöhemmin ja aristus myös loppui aiemmin kuin normaalisti.

Tiedän, ettei tässä koko jutussa ole mitään järkeä ja tunnen itseni ihan hulluksi kun kirjoitan tätä! Mutta vappukin on tulossa ja silloin olisi jos jonkinlaisia juhlia tiedossa. Erityisesti sen vuoksi mietiskelenkin, että koska voisin testata. Testasin kyllä malttamattomana kp 24 tyylipuhtaan negan Aconin (?) Early Detectionilla (25 iU?).

Kiitoksia jos jaksoitte lukea tämän " epätoivoisen" sepustukseni ja olisi mukava saada jonkinlaisia mielipiteitä asiasta..

*auringonkukka_

Kommentit (3)

Aconin Early Detectionin herkkyys on 10. Vaikkakin testisi näytti negaa, se ei tarkoita sitä että et olisi raskaana. =)

Jos olisin sinä, testaisin kp 28. Tosin en ole sinä ja olen itse samanlainen hätähousu. ;)

Voisi kyllä olla järkevää testata kp 28 eli taidan noudattaa neuvoasi, elleivät menkat ole siihen mennessä alkaneet. Nyt ainakin tuntuu koko ajan siltä, että ne alkavat hetkellä millä hyvänsä.. Jos niitä ei huomiseen mennessä kuulu, niin käyn ostamassa uuden testin sitten ja säästelen sitä sitten sunnuntai aamuun. Kävin muuten googlettamalla tarkistamassa käyttämäni testin ja se todellakin oli se mainitsemani acon 25 iU (vai mikä se yksikkö nyt olikaan). Lisäksi vastaavaa testiä on saatavana myös erittäin herkkänä ja se on tuon mainitsemasi 10 iU:ta. Täältä en ole löytänyt tuota erittäin herkkää testiä apteekista.

*auringonkukka_ odottelevalla mielellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat