Seuraa 

hei!

olemme muuttamassa ja kovasti olen suunnitellut lastenhuoneeseen nikkaroivani itse tietynlaisia tasoja, lasten leluvarastoa, jne mittojen mukaan. hakusessa olisikin joko koivuvaneria tai eism. mäntyliimapuulevyä.

tietääkö kukaan, missä pk-seudulla tällainen sisänikkarointiin ja kalusteisiin sopiva puutavara olisi edullisinta ? soitin puukeskukseen, mun mielestä koivuvaneri oli hirvittävän kallista, yksi levy noin 90 euroa...

olisikohan bauhausissa esim. edullisempaa ?

ja tietääkö joku, kestääkö 18 millinen mäntypuulevy istumista, pomppimista jne riehumista- tulee pikkupoikien huoneeseen...vai pitäääkö ottaa 28 mm paksua?

kiitos jo etukäteen!

Kommentit (2)

mutta Bauhausissa ei ole rakentaja-alennuksia joten alennusten kanssa yleensä tulee muualla edullisemmaksi.

Nuopa ne ovat käytännössä ne tavallisimmat ostopaikat mutta tietty voi vielä katsoa Starkin ja K-raudan hinnat (yleensä vielä kalliimpia). Kyllähän jotkut kyselevät kaiken maailman erikoisliikkeistä ja sahoita suoraan puutavaraa - niitä löytynee netistä ja keltaisilta sivuilta.

itse asiassa kävin tänään kyselemässä starkissa heidän hintojaan ja aivan uskomatonta, sillä puukeskuksessa mäntypuuliimalevy 28 mm paksu, saman kokoinen pala, siis täysin sama tuote, maksoi 69 euroa puukeskuksessa + sahaaminen 5 euroa, kun taas starkissa 111 euroa ! siis täysin sama tuote. uskomatonta mitä välistävetoa. ajattelin kysyä bauhausilta vielä...muuten menen puukeskukseen tms. hankkimaan. eihän ne kalusteet ilmaiseksi tule, mutta muutama sata euroa täyspuukalusteesta ei mielestäni ole paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat