Vierailija

Minun on mieheni mielenterveysongelmat. Tuttavat eivät aavista mitään, enkä asiasta voi kenellekään puhua koska samalla levittelisin toisen ihmisen yksityisasioita. Tämä on todella raskasta minulle, vie kaikki voimat.

Kommentit (25)

väkivalta, päihde- ja mielenterveysongelmat. Että olen sen takia nk. lastensuojelutapaus.

Kerron aika harvoille nykyään, koska en pidä siitä että minua surkutellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sellaista sattuu... kukaan muu kuin minä ei tiedä, ehkä miehen veli aavistelee jotain pikku hetkistä. Seksiä ei mieheni kanssa tuohon aikaa ollut +- 1 kuukausi.

Kukaan ystävistäni ei tiedä sitä eikä kukaan heistä voisi uskoa tällaista minusta. Minulla ja tällä miehellä on yhteisiäkin tuttavia, jotka myöskään eivät aavista mitään. Vaikka mies olisikin vapaa, suhteemme aiheuttaisi silti kohua. Emme ole sukulaisia tmv. mutta on eräitä muita seikkoja, jotka tekevät asian päivänvalonaraksi. En edes uskalla ajatella mitä tapahtuisi, jos totuus selviäisi ystävilleni ja esim vanhemmilleni.

Minun salaisuuteni on se, että mieheni ei ole koskaan valmistunut yliopistosta, mutta olen joutunut valehtelemaan, että gradu on tehty. Mies ei pysty opiskelemaan työn ja kodin takia tutkintoaan loppuun ja tekee siksi hanttihommia.

nuoruus. Nykyisessä ammatissani ei monikaan tätä arvaisi. Alan voida pahoin, kun ajattelenkin näitä asioita. Koskaan en paljasta kenellekään nykyiseen elämääni kuuluvalle.

nuoruuden bulimia, masennus, ahdistus ja näistä edellisistä johtuneet sairaalareissut itsetuhoisuuden takia, väkivaltainen ja alkoholisti ex-mies, alkoholisti-isä, vanhempien yhdessä asumattomuus, eivät ole eronneet, mutta en jaksa aina selitelläkään miksei ne nyt vaan silti asu yhdessä ovat siis edelleen naimisissa ja näkevät toisiaan joka viikko.

Nykyisin menee jo vähän paremmin kun asun eri paikkakunnalla kuin isäni ja ex-mieheni, monet käytännön huolet helpottaneet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat