Vierailija

Itse ainakin tuntisin itseni likaiseksi. (Minulla 1 ennen miestäni ja miehellä ei yhtään )

Kommentit (15)

n. 13 vuotta (4 pidempää suhdetta). Jäljelle jää 5 vuotta, joiden aikana yhteensä noin 20 miestä = 4 miestä / vuosi eli en nyt tiedä onko kovinkaan paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

seksiä toisen kanssa. Olen aivan varma, että en ole jäänyt mistään paitsi. Yhtä sun toista on tullut kokeiltua, vaikka kumppanien määrä onkin vain kaksi. Rohkenen myös väittää, että seksielämämme mieheni kanssa on siksi niin tyydyttävää, että hänen kanssaan olen päässyt " syvemmälle" seksin saloihin, koska jekkuja oli mahdollisuus opetella pitkään edellisessä suhteessa. Siinä ei kuitenkaan ollut sitä mieletöntä hurmosta mukana, joka on silloin, kun on löytänyt ihmisen jonka kanssa on täysin samalla aaltopituudella.

Vierailija:

Lainaus:

Itse ehdin olla seksuaalisesti aktiivinen yli 10 vuotta ennen kun tapasin mieheni. Oli muutamia seurustelusuhteita, mutta myös yhden illan juttuja ja ' fuckbuddyja' .

Minulle seksi on perustarve, samalla lailla kuin uni ja syöminen. Kun nälättää, syön. Kun väsyttää, nukun. Kun panettaa, harrastan seksiä. Avioliitossa sitä kumppania ei tarvitse hakea kotisohvaa kauempaa, mutta sinkkuna asia oli eri. Jos teki mieli ja sopiva partneri löytyi, miksi estellä luonnollista tarvetta.

Ei se sen kummempi juttu ole, enkä tunne itseäni millään lailla likaiseksi tms. Pelin henki oli aina selvä sekä minulle että partnerilleni: seksiä, ei valehtelua rakkaudesta tms.

Itse ehdin olla seksuaalisesti aktiivinen yli 10 vuotta ennen kun tapasin mieheni. Oli muutamia seurustelusuhteita, mutta myös yhden illan juttuja ja ' fuckbuddyja' .

Minulle seksi on perustarve, samalla lailla kuin uni ja syöminen. Kun nälättää, syön. Kun väsyttää, nukun. Kun panettaa, harrastan seksiä. Avioliitossa sitä kumppania ei tarvitse hakea kotisohvaa kauempaa, mutta sinkkuna asia oli eri. Jos teki mieli ja sopiva partneri löytyi, miksi estellä luonnollista tarvetta.

Ei se sen kummempi juttu ole, enkä tunne itseäni millään lailla likaiseksi tms. Pelin henki oli aina selvä sekä minulle että partnerilleni: seksiä, ei valehtelua rakkaudesta tms.

että onko siinä mitään " hienoa" , mutta toisia meitä vaan seksi on kiinnostanut enemmän kuin toisia.

Minulla on ollut noin 40 seksipartneria ja olen ihan sujut asian kanssa.

Borgå72:

Lainaus:

1. Ei jää nuoruus kokematta.

2. Tietää mistä jää paitsi.

3. Rakastuminen on ihana ja sähköinen tunne kokea aina uudestaan.

tahdon sen näyttää myös makkarin puolella. Mikä hienous siinä on, että ei anna tunteiden koskaan viedä? Miksei sinkku saa olla kenen kanssa tahtoo?

Samalla tavalla sitä aina likaantuu ja suihkussa sitten puhdistuu ;)

Ihmisillä on hyvin erilaisia tunteita seksiä kohtaan, toisille se on tärkeämpää kuin toisille ja joillekin kovin tunteisiin sidottua ja joillekin enemmän fyysinen toimitus. Itse koen, että hyvä seksi on hauskaa ja on ollut mielenkiintoista harrastaa seksiä monien ihmisten kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat