Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En tiedä kirjoitanko oikealle palstalle vai kuuloisiko laittaa odottajien sivuille. Olen viidennellä kuulla ja maha ei vielä ole kovin kasvanut, mutta rinnat sitäkin enemmän. Onko muita ketä omat rinnat kiihottavat aivan valtavasti? Minusta tuntuu, että tekisi mieli hiplata ja katsoa niitä koko ajan. Mieheni eteen olen niitä koko ajan " tyrkyttämässä" , tosin ei hän pahaa tykkää. Muutenkin olo on kovin " kiimainen" .

Onko muita " kohtalontovereita" .

Kommentit (6)

raskaus- ja imetysaikana lähinnä ihmettelin, että ne on niin järjettömän suuret, mutta eipä ne mitään erityiskiksejä antanu :). kyllä mä ne takas ottaisin, mut on näissä vähän pienemmissäki miehelle silmäniloa...

olihan ne sexyt... ja odota vaan kun ne täyttyy synnytyksen jälkeen. mä kanssa niitä ukolle tyrkytin ja otin se kyrvän sinne tissien väliin. nyt ei taitas enää olla samat kiksit siinäkään, kun tissit on vaan muisto entisestä. Mies tykkäs kun kunnon aktissa maito roiskui sen päälle. Välillä se suorastaan suihkus rinnoista ja mies sitten sitäkin nuoli

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli kaksi raskautta takana, ja raskausaikana olin todella kiihottunut rinnoistani ja muutenkin olemuksestani. Esikoista odottaessa rakasteltiin mieheni kanssa lähes päivittäin, luulin, että fiilis ei voi siitä yltyä toista odottaessa, niin silloin olin kuin mikäkin kiimainen teinipoika. Ajattelin seksiä lähes kokoajan ;-) Mutta aivan ihanaa seksi oli tosiaan sitten synnytyksen jälkeen, kun maito nousi, rinnat oli jättikokoiset normaaliin verrattuna ja kivikovat. Silloin rakasteltiin paljon niin, että minä olin päällä, mieheni sai hyväillä, nuolla ja puristella rintojani paljon. Ja maitoa tuli, se oli miehestäni hyvin kiihottavaa. Mieheni halusi tulla rintojeni väliin myös usein, ja sen asennon nautinto opittiin silloin, että tehdään sitä vieläkin silloin tällöin, vaikka molempien lasten imetyksetkin ovat päättyneet ajat sitten, ja rinnat ovat taas normaalin pehmeät.

Mutta aah, tulipa jo kiihottunut olo tätä muistellessa, tulisipa mies pian töistä...

Naapurin rouva on raskaana ja hänen F-kupin tissit pullottaa takinkin läpi niiin selkeästi. Käyn törkeän kuumana kun hänet satun pihalla näkemään, saati jos sattuu ilman takkia olemaan.

Voiko olla seksikkäämpää näkyä?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat