Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (41)

niin aina se on ihan paskaa, eikä siinä ole kuin huonoja puolia. Näin siis kun ihmisiä kuuntelee.

Paljon on kyse siitä omastakin asennoitumisesta. Pitäisi ajatella, että on sentään hienoa, kun on työtä!

Eri asia tietysti on, jos kärsii jostakin työpaikkakiusaamisesta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin ihana työpaikka ettei tosikaan! Palkka on pieni mutta so what, mahtavat työkaverit ja asiakkaat ovat minulle paljon tärkeämpiä asioita kuin palkkaus.

Jotkut päivät ovat vaikeampia kuin toiset, eivätkä eteen tulevat asiatkaan aina ole helppoja, mutta aina on ollut mukava lähteä töihin.

rakastanut työtäni !

- asiakaspalvelualalla olen.

en käsitä työtävieroksuvia ihmisiä enkä muitakaan, jotka nyrpistelevät nenäänsä töihin lähtiessään !

Jos ei tarttis herätä niin turkasen aikasin, niin olisin täydellisen onnellinen.

opettajan ammatti on tosi hieno: saa tehdä jotain merkityksellistä ja lomat...niin, ne lomat!

Mielelläni menen töihin, mutta kyllähän se raha aika iso motiivi on..

Jos ei tarvitsisi rahan takia töitä tehdä, niin kävisin silti parina päivänä viikossa tekemässä omia asiakkaitani :)

Joka kerta lähden hyvillä mielin töihin. Raha ei tässä tapauksessa todellakaan motivoi... vaan työn sisältö: vaatii paljon ja antaa paljon!

mutta lähden kyllä hyvillä mielin töihin joka työaamu :)

Kiva työpaikka, hyvä yhteisö, luova ja kannustava ilmapiiri, erilaisia ihmisiä, monenlaista tapahtumaa. Ajatuksia ravitsevia keskusteluja.

Kulttuuriala.

Saan itse määritellä työaikani. Pidän siitä todella paljon.

Toinen työni tutkijana on vahtelevammin antoisaa: välillä on niitä loistokkaita päiviä, kun saa jotain tuloksia, ja millään ei malttaisi lähteä kotiin ja jättää työtä kesken. Sitten on näitä päiviä, kun on vain tylsiä rutiinihommia, ja ei nappaa yhtään...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat