Seuraa 

Kommentit (15)

Mietin myös Techno XT:tä, lämpöpussilla tai ilman. Vanhan mallisto on kyllä tuossa nettikaupassa aika edullinen. Vieläkö on kimppatilaajia pääkaupunkiseudulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lämpöpussia tuli käytettyä rattaissa talviaikaan ja syksyn ja kevään kylmillä keleillä. Juuri sellaisilla, joissa pienipyöräisillä matkiksilla ei näillä seuduilla matkarattailla liikuta kuin kaupungin keskustassa ; )

Minusta siis suht tarpeeton matkarattaissa.

Kaikki sujui tosi hyvin, lauantaina tilasin ja seuraavana torstaina rattaat tuotiin kotiovellemme!

Tilasin vanhan mallin punamustat TechnoXT:t lämpöpussilla 195,-. Ovat olleet todella loistavat!

Hei,

Minä taas olen tosiaan käyttänyt lämpöpussia rattaissani koko kevään, täällä esim. vappunakin oli sen verran kylmä, että lämpöpussi oli aivan oivallinen. Eli melkein joka kerta se on ollut käytössä kaupungilla ym. liikkuessani. Jos olen mennyt sisätiloihin, siitä saa kätevästi päällisen pois, joten ei ole ollut ongelma kauppakeskuksissakaan.

meidän tyttö on nyt vuoden ja jalkapussi on sen verrain reilun kokoinen, että uskoakseni hän mahtuu pussiin ainakin vielä ensi syksyn ellei jopa ensi keväänkin.

Jalkapeitto varmaan olisi kyllä vielä kätevämpi, mutta käsittääkseni on se on saatavana vain noihin Techno Classic -malleihin.

... Quest sport 169 e, Techno XT 279 e ja Techno XLR 299 e.

Mistä päin olet? Helsingistä? Et olisi innokas tilaamaan kimpassa saksalaisesta nettikaupasta? Osoite on: www.marama-kinderartikel.de

Itseäni haluttaisi tilata tuolta, mutta kuljetuskulut ovat yksin tilattaessa sen verran isot, etten taida yksin tehdä tilausta. Kimpassa tilattaessa kulut puolittuisivat (kuljetuskulut veloitetaan useaa tuotetta tilattaessa painavamman mukaan).

Siis kun niiden sivuilla ei ole hintoja (himskatin ärsyttävää mielestäni). erityisesti guest sport(?) ja techno -mallit kiinnostavat! kiitos tiedoista!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat