Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

valottakaa?

kokemuksia?

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

seksiä harrastettiin monesti vaikka miehellä oli toinen nainen. Seksi jatkui jonkin aikaa vaikka mies oli jo muuttanut uuden kumppanin luo. Seksi oli se mikä meillä exän kanssa oli aina sujunut...arki sitten huonommin.

Muutin ensin toiseen huoneeseen ja kerroin sitten, että haluan erota. Tätä kämppisasumista onkin sitten takana jo yhdeksän kuukautta. Kertaakaan emme ole tänä aikana olleet mitenkään seksuaalisessa mielessä tekemisissä keskenämme. Olemme ihan hyvissä väleissä ja juttelemme paljon keskenämme, mutta siinä kaikki. Seurustelen itse toisen miehen kanssa ja tuo toistaiseksi laillinen aviomies käy treffeillä.

Ihmettelen itsekin, miten tämä voi näin sujuvasti mennä, mutta olemme molemmat varsin mukavia ja sopuisia ihmisiä eikä suhteemme ole ikinä ollut mikään erityisen intohimoinen rakkaustarina vaan olimme monta vuotta kavereita ennen kuin päädyimme yhteen. Toisaalta minulla on varsin pitkät perinteet kämppisten kanssa asumisesta: meillä on ollut kavereiden kanssa sellaisia kommuuneja, joissa on ollut osittain yhteinen talouskin eli ei siis jääkaapissa omia hyllyjä tai purkeissa nimiä eikä omia pyykkipulvereita tms.

Ainoa huono puoli tässä kämppisasumisessa on se, että miesystäväni ei voi tulla meille kylään (paitsi silloin kun mies on työmatkalla) ja olisin mielelläni välillä hänen kanssaan omassakin kodissa.

Meillä on siis avioero vireillä ja kämppä kohta myynnissä, mutta näinä aikoina ole varautunut siihen, ettei asunto ihan heti kaupaksi mene... eli täällä ollaan.

Lainaus:

12 vuotta yhdessä oltiin ja erottiin ihan yhteisymmärryksessä ilman riitoja. Oli jäähyväisseksiäkin viimeisenä yönä vielä ennen miehen muuttopäivää. Autoin pakkaamaan tavaroita jne.

Kummallakaan ei ollut toista, ei ollut siitä kyse. Rakkaus vain loppui. Ja kyllä niinkin voi käydä. Ei ollut syytä vihata toista.

Sama tilanne. Rakkaus vain hiipui 7 yhteisen vuoden jälkeen. Yhdessä nukuttiin viimeiseen asti. Sitten muutin minä, mies auttoi muutossani. Kuukauden kuluttua mies muutti myös (meillä oli siis yhdelle hlölle turhan iso omistusasunto), ja autoin puolestani häntä muuttamaan, siivosin hänen uutta asuntoaan yms.

Edelleen, 5v erosta ollaan hyvissä väleissä. Hän myös tutustutti minut ja nykyisen aviomieheni, toimi amorina :)

Ja oli tietysti häitten kutsuvieraslistalla.

Olivat eroamassa, ja exällä oli uusi asuntokin, mutta oli paljon vielä entisessä kodissaankin, ei osannut päästää irti. Välillä nukkui eri sängyssä, välillä samassa. Halusi kuulema läheisyyttä. Ja arvaa ottiko minua päähän.

Lainaus:

Asia kiinnostaa minua sikäli,koska miesystäväni on eroamassa vaimostaan,ja silti nukkuvat samassa sängyssä.

Mies ei kuulemma halua edes koskea vaimoonsa,ja vaimo haluaisi läheisyyttä,hellyyttä,ei halua erota.

Minussa tämä tietty herättää kaikenlaisia tunteita:(

Itse en ole ollut vastaavassa tilanteessa,joten en tiedä,mitä ajatella.

-ap

ja harrastettiin seksiä. Miehellä oli toinen nainen ja oltiin eroamassa, muttei sit loppujen lopuksi erottukaan. Mies sentään asui peräti kaksi kuukautta omassa kämpässä, mutta viikoloput vietti kanssani... puolitoista vuota pyöriteltiin asioita ja päätettiin jatkaa yhdessä ja päivääkään ei ole kumpaakaan kaduttanut.

12 vuotta yhdessä oltiin ja erottiin ihan yhteisymmärryksessä ilman riitoja. Oli jäähyväisseksiäkin viimeisenä yönä vielä ennen miehen muuttopäivää. Autoin pakkaamaan tavaroita jne.

Kummallakaan ei ollut toista, ei ollut siitä kyse. Rakkaus vain loppui. Ja kyllä niinkin voi käydä. Ei ollut syytä vihata toista.

En ole eläissäni tavannut ex-miestäni kuin yhden kerran menemättä sänkyyn. Se oli se kerta, kun sovittiin lopullisesti erosta, eikä ollut sänkyä lähellä kuin oltiin julkisella paikalla.

Sen sijaan nykyisessä, onnellisessa avioliitossani emme nuku läheskään joka yötä vierekkäin, koska meillä on eri unirytmit ja mies nukahtaa usein sohvalle.

Asia kiinnostaa minua sikäli,koska miesystäväni on eroamassa vaimostaan,ja silti nukkuvat samassa sängyssä.

Mies ei kuulemma halua edes koskea vaimoonsa,ja vaimo haluaisi läheisyyttä,hellyyttä,ei halua erota.

Minussa tämä tietty herättää kaikenlaisia tunteita:(

Itse en ole ollut vastaavassa tilanteessa,joten en tiedä,mitä ajatella.

-ap

mies vain on sanonut olevansa loppu,ei jaksa heidän suhdettaan,koska se on "kuivunut kasaan".

Ei halua loukata vaimoaan kertomalla,että on toinen nainen.

Vaimo on huomannut muutoksen miehessään,ei puhu,ole iloinen ym. on ihan romu ja loppu. ja yrittää tsempata ja piristää miestään:(

-ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat