Vierailija

Siis jos on lesbo, niin miksi haluaa että kumppani on miehen näköinen? Jos mä olisin lesbo, haluaisin kyllä tosi naisellisen ja pehmeän naisen itselleni.

Kaikkea sitä miettiikiin, onneksi tulee viikonloppu =)

Kommentit (25)

Vierailija:

Lainaus:

Siis kun itse olen hetero, niin kiihotun miehen isosta koosta, pituudesta, voimasta, leveistä hartioista ja isoista käsistä. Siis en voisi kuvitella olevani naisellisen näköisen miehen kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" koska mielestäni naisen värkki on aika vastenmielinen" kirjoitti AP!

Minä ainakin nautin omastani ja minusta se on vain ihana.

En ymmärrä, miten joku ei pidä omasta värkistään, siihen kitkaa lisäämällähän saa aikamoisia kokemuksia!

Omituinen olet itse! Opettele nauttimaan elämästä, sen monimuotoisuudesta ja lopeta se oman värkin häpeäminen, NYT!

Olen aina ihmetellyt samaa kuin ap, mutta toisinaan sitä huomaa tykästyvänsä itsekin miehekkään oloisiin naisiin, että kai maku on mullakin muuttuvainen.

Ihan oikeesti näin kerran jutun jostain brittityypistä, joka oli mies, mutta koki olevansa lesbo. Oli menossa sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Sillä on kyllä varmaan vaikea elämä...

Rekkalesbo on siis miehen näköinen lesbo, ei ole mitään tekemistä rekkojen kanssa :)

Rekkalesbo= lyhyet hiukset, ei meikkiä, harteikas, miehekkäät vaatteet ja kengät, ei paljon koruja jne jne

Eikä edes sen takia, että naiset on naisellisempia. Sittenhän kaikki ultranaiselliset naiset olis lesboja, ja toisaalta kaikki ultramachot miehet homoja. Tietty niitä Tom of Finland -homojakin löytyy...

Sukupuolinen suuntautuminen muodostuu varmaan vähän monimutkaisemmin, geeneistä ja kokemuksista riippuen. Minusta nainen esiintyy maailmassa aika erilaisessa roolissa kuin mies ja siihen naisellisuuteen ei aina liity pelkästään ulkokuoriset asiat. Naiset ovat syvällisempiä, sosiaalisempia, verbaalisempia, pehmeämpiä arvoiltaan, monipuolisempia harrastuksissaan.... tällaisista asioista syntyy kiinnostus, eikä välttispälttis mistään helmikaulanauhoista.

Moni haluaa ja lesboja tosiaan on erilaisia, ihan niin kuin ihmisiä yleensäkin. :O Voitko uskoa. :O

Ehkä meihin on niin syvälle iskostettu miehen ja naisen roolit, että monessa lepsosuhteessakin toinen on butch (=miehempi :D) ja toinen femme (=naisempi). Toisaalta on myös butch-butch ja femme-femme -suhteita ja sitten on vaan tavis lesbosuhteita, missä ei kategorisointi olekaan niin helppoa pelkästään ulkonäön perusteella.

Toisaalta taas, ehkä moni lepso ei halua näyttää kauniilta ja feminiiniseltä naiselta, koska ei halua kaikkia miehiä heti kintereilleen. Ulkonäöllä karistaa pinnallisimmat pois kinuamasta.

Ja EHKÄ joillakin naisilla on muitakin arvoja kuin toisen pukeutumistyyli. :O

Tottakai arvoja on erilaisia. Mä olen vain aina ymmärtänyt että jos on kiinnostunut samasta sukupuolesta, niin silloin on kiinnostunut siihen liittyvistä elementeistä, eli tässä tapauksessa naisellisuudesta. Ehkä en voi sitten ymmärtää asiaa, koska mielestäni naisen värkki on aika vastenmielinen. Mutta sitten mun mielestä kauniit naiset on kivoja katsella, vaikka hetero olenkin. Sen vuoksi ihmettelin =)

ap

Taisit käsittää nyt hieman väärin. Tarkoitin siis että mielestäni toisten naisten värkit ovat vastenmielisiä. En voi edes kuvitella harrastavani suuseksiä toisen naisen kanssa. Mielestäni tämä on aivan normaalia, joten en ole outo. Mistä olet noin vihainen..?

ap

Siis kun itse olen hetero, niin kiihotun miehen isosta koosta, pituudesta, voimasta, leveistä hartioista ja isoista käsistä. Siis en voisi kuvitella olevani naisellisen näköisen miehen kanssa..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat