Vierailija

Voisko meistä tulla vanhempia, jos onni suo: olemme 30-vuotiaita, perustyössäkäyviä ihmisiä. Olen aina kova pelkäämään lainoja, joten vuokralla asutaan, mutta mies hyväpalkkaisessa työssä. Itse melko keskipalkalla. Uskaltaako lasta tehdä tähän elämään, vai onko asunto aivan pakollinen? mitä muuta tulee ottaa huomioon? Aviossa olemme ja lapsirakkaita molemmat koska tämä on selvitetty jo 10-vuotta sitten kun tapasimme ja seurustelun aikana tunne lapsista vain vahvistunut. koska tiedän että olisin hyvä äiti?

Kommentit (8)

Niin mekin asutaan vuokralla, minä opiskelija, mies apurahalla. Ja ihan hyvin pärjätään, ei tarvitse kituuttaa koko aikaa. Ei sitä nyt kalliita merkkivaatteita ostella ja matkustella, mutta ihan hyvin toimeen tullaan :)

ap

olen kovasti lapsen hankinnan kannalla, mutta pelottaa naisten kotiin jääminen ja miehen palkalla koko perheen elättäminen. Toivottavasti naiset huolitaan sitten joskus takaisin. Ikäviä sattumia ollut lähipiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehdit olla vielä 30 vuotta työelämässä, mutta lapsia voit saada enää kymmenisen vuotta. Taloudellisesti teillä ei ole mitään hätää, kun ei ole suuria velkoja.

Aina on muka jotain muuta; uran luomista, lainojen maksua jne.

Mutta tosiasiassa mikään ei ole hienompaa kuin lasten saaminen. Kyllä ne muut asiat sitten ehtii myöhemminkin.

Muutenkin äidiksi kasvetaan, ensin raskauden aikana ja sitten lapset kasvattavat meitä. Älä pelkää, hyvä äiti sinusta tulee :-)

Eikä tarvi huolehtia siitä talon omistamisesta. Muualla maailmassa, ihan Euroopassakin on ihan tavallista, että asutaan koko elämä vuokralla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat