Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kennelläkään kokemusta sikiöllä havaitusta kasvaimesta. Minulla siis tilenne se että rakenneultrassa havaittiin sikiöllä häntäluun tienoilla kasvain. Nyt odottelen aikaa perusteellisempaan tutkimukseen. Onko kenelläkään kokemusta asiasta ja tietoo siitä miten tuollaiset hoidetaan.. Olen luonteeltani ikuinen murehtija, joten pienikin tiedon jyvä ei ole nyt pahasta..

Mombasa80 26+1

Kommentit (2)

Pahoittelut löydöksestä, toivotaan että kyseessä olisi hyvän laatuinen kasvain. Minulla ei omakohtaista kokemusta ole, mutta tuttavan lapsella huomattiin heti syntymän jälkeen ettei kaikki ole kohdallaan. Vauvan maksasta löytyi syöpäkasvain. Onneksi se saatiin poistettua ja nykyään on terve leikki-ikäinen. Kyllähän nuo pelästyttää ja oikeastaan muuta ei voi kun toivoa parasta. Kyllähän nykyään saadaa aika hyvin hoidettua nuo vastasyntyneitten syöpäsairaudet, joten toivotaan, että teidänkin vauvan kohdalla asiat menee hyvin.

En osaa sinua muuten auttaa, kuin että yritä löytää faktatietoa äläkä huhuja oloasi pahentamaan, esim. kysy mieluiten suoraa lääkäriltä. Ja jotain keskustelua oli www.cancer.fi:n keskustelupalstalla sikiöiden kasvaimista. Ei kai kannata internetosoitetta pelästyä, sillä suuri osa kasvaimista on hyvälaatuisia. Sieltä voisi löytyä asiantuntevaa vertaistukea.

Voimia matkalle

AJL

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat