Vierailija

Oikeassa maailmassa ei ollut ilmeisesti kavereita, vain kiusaajia ja pilkkaajia. Mutta ilmeisesti tuo kiusaaminen ei ollut tämän Kauhajoen tapauksen takana. Matilla oli lehtitietojen mukaan paljon kavereita?

Kommentit (8)

Iltalööpissä oli kuitenkin tänään, että Matti Saari oli edellisenä iltana kyläillyt sen ampumansa miesopiskelijan kotona ihan ystävällisissä merkeissä, niin että ilmeisesti hän oli valmis ampumaan kylmäverisesti omia kavereitaankin. Mitähän aitoa ystävyyttä Matin puolelta siinä oli?

Lainaus:

hämärän peitossa. Kyllähän Jokelankin jälkeen oli lehdissä että Pekkaa ei kiusattu paljon yhtään, vaikka myöhemmin on tullut ihan toisenlaista tietoa Pekan isältä. Ja mitä kertoo Saaren ystävyyssuhteista se, että se ihminen jolle Saari soitti puhelun hautajaisjärjestelyistä, myy silmääkään räpäyttämättä välittömästi puhelun tiedon Seiskalle? Ei voi olla aitoa ystävyyttä, hyvä jos kaveruutta. Kyllä mulle tuli tuosta Saaresta aivan järjettömän yksinäiset fiilikset kun näin tämän "ystävän" avautuneen Seiskalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos ainoa ihminen jolle Saari soitti aivan mielettömän henkilökohtaisessa asiassa on tuollainen seiskalle juoruilija, voi sanoa ettei hänellä ollut yhtäkään oikeaa ystävää.

Johan on teilläkin elämä kun jaksatte jauhaa toosta sekopäästä, taitaa säälittää enemmän tuo hullu kun todelliset uhrit.. sairasta sanon minä!!!

hämärän peitossa. Kyllähän Jokelankin jälkeen oli lehdissä että Pekkaa ei kiusattu paljon yhtään, vaikka myöhemmin on tullut ihan toisenlaista tietoa Pekan isältä. Ja mitä kertoo Saaren ystävyyssuhteista se, että se ihminen jolle Saari soitti puhelun hautajaisjärjestelyistä, myy silmääkään räpäyttämättä välittömästi puhelun tiedon Seiskalle? Ei voi olla aitoa ystävyyttä, hyvä jos kaveruutta. Kyllä mulle tuli tuosta Saaresta aivan järjettömän yksinäiset fiilikset kun näin tämän "ystävän" avautuneen Seiskalle.

Tekisi sullekin hyvää silmien ummistamisen sijaan.

Lainaus:

Johan on teilläkin elämä kun jaksatte jauhaa toosta sekopäästä, taitaa säälittää enemmän tuo hullu kun todelliset uhrit.. sairasta sanon minä!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat