Vierailija

Äsken vasta valistuin, että muksujen lemppareissa pinaattilätyissäkin on paljon transrasvaa.

Mitä tuotteita pitäisi eniten välttää, ettei tulisi transrasvoja syötettyä perheelle? Aika huolettoman tietämättömänä olen ollut näitten rasvojen suhteen.

Pitäisi kai tehdä itse kaikki ruoat alusta loppuun saakka...

Kommentit (7)

muut maitotuotteet sen kasvirasvajäätelön lisäksi? Esim Jackyn möllerin kalanmaksaöljy- jogurtti on meillä tykätty, onkohan siinä niitä rasvoja?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

muut maitotuotteet sen kasvirasvajäätelön lisäksi? Esim Jackyn möllerin kalanmaksaöljy- jogurtti on meillä tykätty, onkohan siinä niitä rasvoja?

ap

Esim. nämä nestemuotoiset voit on pahoja lähteitä. on sanomattakin selvää että ruoka tehdään myös alusta loppuun itse, ettei saa transrasvoja.

Suomessa niiden pitoisuudet eivät saa olla kovin korkeita, mutta esim. useassa osavaltiossa Jenkeissä, niitä ei saa käyttää ollenkaan.

Vierailija:

Lainaus:

Esim. nämä nestemuotoiset voit on pahoja lähteitä. on sanomattakin selvää että ruoka tehdään myös alusta loppuun itse, ettei saa transrasvoja.

Rypsi on myös kotimaista.. Ehtaan voihin ei tarvitse siirtyä, koska sekin sisältää huonoja eläinrasvoja, mutta kannattaa katsoa, ettei margariini sisällä kovetettua kasvirasvaa (se täytyy mainita paketissa)). Juuri nuo juoksevat rasvavalmisteet ovat huonoja!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat