Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Monesti on käynyt niin että esim baarissa nainen on tosi mahtavan näköinen isot rinnat tai jos ei isot niin ryhdikkäät, hyvä peppu ja ryhti, yleinen olemus mukavan reipas ja kasvot todella huolitellut. Sitten kun tuollaisen naisen saa kotiin niin paljastuu ihan jotain muuta. Selluliittiä,ruikkuvat tai olemattomat tinnat, kun meikit pois niin iho todella huono ja ruyhtikin tiposentiessä? Miks naiset niin tekee kun käry kuitenkin käy jos miehen matkaan lähtee. Jos vaikka ihastuu mieheen ja tietää että on itse jotain ihan muuta kuin antaa ulospäin ymmärtää, eikö häiritse?

Jos miehet tekis samoin, laittaisivat vaatteiden alle toppauksia (näyttäis lihaksikkaalta) tai laittais housuihin lisä pullootusta yms. Sitten kun nainen veisi kotiin ja olisi saaliinsa tyytyväinen niin vaatteiden alta paljastuisikin jotain ihan muuta. Varmaan monelle käynyt ihan samoin ja se kyllä sapettaa heh.

Sivut

Kommentit (35)

käsiin voimaa saa sauvatouhuissa, oli jaloissa sitten mitä vaan. kehonrakennus on varmaan sitten erikseen. sitä minä vaan tuolla liikuntasaarnalla että näille väsymyksen valittajille siinä olisi halpaa lääkettä.

10 vuotta salilla käyneenä voin vakuuttaa ettei saa.

Voi saada sellainen henkilö, joka ei ole treenannut muuta kuin juomalasin tai haarukan viemistä suuhun, mutta silloinkin voiman kehitys pysähtyy hyvin äkkiä. Paljonko kuvittelisit käsivoimani kehittyvän sauvakävelyllä, jos teen nyt n. 3 x 10 toistoja hauiskääntöä 60 kg levytangolla? Tai kun teen ojentajia taljassa n. 3 x 10 toistoa 50 kilolla?

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä käsiin voimaa saa sauvatouhuissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyseessä valaan mitoista kiinteytyminen. Ja tuskinpa olet penkkiä treenannut kunnolla, ainoastaan jotain rimpulointia joillakin laitteilla ilman kunnon tekniikkaa. 120 kiloisesta 60 kiloiseksi, niin taitaa olla löysää nahkaa enemmän kuin 70 kiloisesta 60 kiloiseksi. Ei taida auttaa muu kuin leikkaus...

Vierailija:

Lainaus:

Pakko vastata ;) Laihdutettu on noin 60 kiloa... juu, ei rinnat enää ryhdisty enempäänsä vaikka kulkis kuin puntteja nostamassa

Koitappa saada tikkukäsiin, olkapäihin, rintaan ja jalkoihin lisää lihasta, voimaa ja muotoa sauvakävelyllä tai rullaamalla. Oikeassa olet, kuntosaleja ei tarvita esim. juoksemiseen ja pyöräilyyn. En ole ikinä tajunnutkaan, miksi juoksumatto olisi mielekkäämpi kuin lenkki ulkona.

Sauvakävely vasta onkin naurettava laji. sanoisin, että jopa hintahtava tai ainakin akkamainen.

Vierailija:

Lainaus:

ei kuntoiluun mitään kuntosaleja tarvita

Ne on homojen poseeraamispaikkoja. Sauvat käteen ja kävelemään, jos motoriikkaa riittää niin sama rullaluistimien kanssa.

Herätys Urpo! Jokainen täysjärkinen nainen pukeutuu ensisijaisesti itseään ja " yleistä esteettisyyttä" varten, ei suinkaan juuri sinua tai kaltaisiasi idiootteja varten!

Säälittävää ap!

Voimaharjoittelussa lihassäikeiden määrä ei kasva, vaan treenaus stimuloi lihaksia ottamaan enemmän lihassäikeitä käyttöön. Lihaksesta tulee voimakkaampi ja se näyttää isommalta. Tällaiseen ei tarvitse mitään erikoisia " mössöjä" , normaali terveellinen ja monipuolinen kotiruoka riittää. Ei hormoneja, ei anabolisia steroideja. Eräs kansainvälistäkin mainetta niittänyt suomalainen kehonrakentaja kasvatti KAHDESSA vuodessa lihasmassaa yli 40 kg. Tämä ei onnistu ilman " mömmöjä" , mutta hän kertoikin rehellisesti kyttäneensä kaikki mahdolliset keinot. Älkää sekoittako pitkäjänteistä useiden vuosien treenausta näihin " kaikki mulle heti" -tyyppeihin.

Ja vielä kertauksena: treenaamaton ihminen ei käytä lihassäikeistään kuin murto-osan. Siksi lihas ei ole iso eikä voimakas. Säikeiden hermotus ja stimulointi vaatii kovaa treeniä raskailla painoilla. Säikeiden lisääminen onnistuu ainoastaan " mömmöillä"

Vierailija:

Lainaus:

Lihakset ei varmaan kasva sauvaluistelussa että jos sellaisia haluaa niin sitten salille pumppaamaan ja mössöjä naamariin.

Rintoihin saa helposti kiinteyttä yhtälailla miehet ja naisetkin.

Rintalihakset ovat luonnon omat silikonit, joita voi kasvattaa esim. penkkipunnerruksella huomattavasti. Kasvu venyttää rinnan löysää ihoa, siis kiinteyttää. Pienemmät silikonithan laitetaan usein rinlalihaksen alle. Ei tarvi edes hormoneja ja steroideja käyttää. Luonteen lujuutta ja rautaa tankoon. Se tuo nimenomaan ryhtiä rintamukseen, ei tietenkään rintarauhasia kasvata.

Turha väitellä, kun ei asioista tiedä mitään. Tuskin saat 60 kg penkissä punnerrettua. Siihen pystyy nainen kuin nainen kun on vähän treenannut. Tärkeintä on keskittää treenaaminen täsmälleen oikeisiin lihaksiin, jos ei itse osaa, niin asiantuntijan avulla. Ei kannata rimpuloida joka laitteessa vähän sitä ja vähän tuota, vaan laatia kunnon treeniohjelma. Muutama hyvä perusliike, ei viittäkymmentä erikoista apuliikettä uusimmilla vimpaimilla.

-13 vuotta treenannut mies(naturaalina)

Vierailija:

Lainaus:

rinnat eivät juurikaan saa ryhtiä kuntosalilla koska rinnathan eivät ole lihasta, vaan rasvakudosta ja venynyttä ihoa ei saa korjattua kuin leikkauksella. Toki voihan se parantaa hartioiden ryhtiä mutta ei se rintoja kiinteytä.

Minä olen kuitenkin valinnut näin: käyn töissä, tulen viideltä kotiin, teen ruuat ja siivoan keittiön. Järjestelen paikkoja ja kuulustelen esikoiselta läksyt. Sitten on vaatehuollon aika, jonka jälkeen ulkoilemme lasten kanssa. Sitten sisään, iltatoimet ja seuraavan päivän vaatteet yms. valmiiksi. Jossain välissä on käytävä kaupassakin. Lenkillä käyn melkein joka päivä, yleensä ehdin vain puoleksi tunniksi. Selkälihasliikkeitä teen lattialla kun muistan niin pysyy selkäkivut kurissa.

Yleensä ehdin nukkumaan aivan liian myöhään, -> yöunet jää vajaiksi ja väsyttää. Jos vielä pitäisi pakaralihaksia treenata niin jäisi kyllä jotain muuta tekemättä. Salille on 10 km.

Painoindeksi on 23 ja olisin mieluusti kiinteämpi. Mutta kun tuntuu että ei ehdi säännöllisesti treenata. Lasten kanssa meillä on nytkin vain 3-4 tuntia yhteistä aikaa päivittäin.

Kyllähän se lihas siellä rasvakerroksen alla kiinteytyy ja kasvaa ja jonkin verran myös ryhdittää rintaa. Mutta rinta on muutakin kuin lihasta, eikä pahasti venynyt iho millään lihaskuntotreenillä ainakaan ihan järjettömästi kiinteydy. Vai minkäköhän takia leikellään ihmisiä, jotka on treenannu ittensä kuntoon, mutta iho roikkuu siinä päällä kuin säkki? On tietysti ihon ominaisuuksistakin kiinni, toisella on joustavampi iho kuin toisella.

Ja selluliitista..sen kertyminen on osittain ihan geneettistä. Itelläni oli pikkasen selluliittia jo 15-vuotiaana, kun painoin 49kg (167cm). Nyt sitä on sitten vähän enemmän. Mun siskollakin on, vaikka hän on ollut välillä jopa anorektisen laiha. Toisille tulee helpommin kuin toisille, ikävää, mutta totta.

Imetetty 4 lasta ja vielä koneella lypsetty luovutus maitoa, ja kumma kun sitä selluliittia on hoikassa kropassakin, ei se vaan kaikilla katoa ;)

Ota selvää asioista, eläkä paahaa, kuin ruuneperi ;)

Vitsi mä olen ainakin tyytyväinen, itseeni

Vierailija:

Lainaus:

pois selluliittia, et haluaisi nuorekkaita kiinteitä rintoja, etkä vatsaasi entiselleen? Jostain syystä en usko. Tuo on täyttä itsepetosta. Sinulla ei ole selkärankaa laihduttaa, jotta selluliitti häviäisi(se todellakin häviää, kun rasvaprosentti pienenee). Rinnat saavat ryhtiä kuntosalilla. No, siinäs uskottelet itsellesi tuollaista. Miestä se ei paljon auta, jos SINÄ olet tyytyväinen itseesi ilman vaatteita. Laiskaa loppuelämää lässähtäneessä kropassa!

Vierailija:

Lainaus:

vaikka alla onkin selluliittiä, roikkuvat rinnat, ja arpinen vatsanahka. ei ne minua häiritse olen tyytyväinen itseeni vaatteet päällä ja ilman vaatteita.

itse olen keskitien kulkija tai no eiihan niin. Yksi lapsi ja vain vähän alaspäin aavistuksen pudonneet isohkot rinnat, vähän raskausarpia, normaalipainossa 165 cm ja 59 kg ja käyn kuntosalilla 2-3 kertaa viikossa. No- se ei pitänyt avioliittoani kasassa mutta positiivista tässä on se, että olen suhteellisen timmi etsimään uutta miestä. Ja timmiä miehet hakevat tai ainakin n 80% miehistä. Maallikon otos. Mutta tärkeintä minulle on se että itse tiedän olevani timmi, haluan olla nuorekas ja hoikka ja terveen näköinen ja haluan että lantionpohjanlihakset ovat kunnossa. Jos rintani riippuisivat enemmän en laittaisi kuitenkaan silikoneja,niin pitkälle en menisi. Mikä oli kysymys, en enää muista

Onkohan käynyt koskaan mielessä sellainen juttu, että joillakin ihmisillä on yksinkertaisesti elämässään toisenlainen tärkeysjärjestys asioilla yleensä...Minulla eikä miehelläni todellakaan ole suurin huolenaihe se, että miltä perse tai rinnat näyttää. Meillä on kuulkaa elämässä niin paljon muuta mietittävää ja niin paljon muita asioita joita murehtia kuin pakaran tiukkuus. Harrastamme kyllä liikuntaa, että jaksamme paremmin töissä ja olemme terveempiä.

Se että minun paino nousi raskauden aikana yli 20kg, ei haitannut yhtään...sillä koko lapsen saaminen oli todellinen ihme. Ei siinä kuulkaa mietitty, että voivoi kun paino on noussut ja pari raskausarpea masuun tullut. So what!

Ja tiedoksi, meillä on hyvä avioliitto, seksielämä mahtavaa...kaikkea kokeillaan paitsi kansantanhuja ja omaa sukua. Suhtaudutaan muutenkin elämään enemmän kiitollisesti ja huumorintajulla kuin tollaisella nuivalla asenteella. Että kannaattaa muistaa, että kaikille ei ole " kaikki kaikessa se pakaran tiukkuus" ...Jos joku ihmettelee, miksi joku ja joku ei tee riippuville rinnoilleen jotakin, niin kannattaa muistaa myös se, että ehkä se ko. ihminen elää itse niiden rintojensa kanssa, sinun ei tarvitse..sinä voit tavoitella sitä jotakin, mitä sinä et todennäköisesti koskaan tule edes löytämään. Pinnalliset ihmiset ovat sitten niin naurettavia, että melkein sääliksi käy.

Olisiko niin, että nykyään media on tulvillaan näitä muka selluliitittomia ja persikkaihoisia nuoria naisia, joita on " rakenneltu" isoilla nipuilla dollareita. Se ei ole todellisuutta..Hyvä esimerkki on tietysti jokin esim. Hurja Muodonmuutos ohjelma....jossa tehdään kotikissasta- rotukissa. Että eiköhän meistä jokaisesta saisi ihan mitä tahansa tänä päivänä...kun ihmisiäkin " tuunataan" nykyään..:)

Sitä kun ei nykyään olla tyytyväisiä yhtään mihinkään jos voitetaan lotossa miljoona, niin viikon päästä jo valitetaan, että kun olisi pitänyt voittaa kaksi. :)

ja toinen alkoi väittämään vastaan. Minä olen kyllä ensimmäisen puolella. Eiköhän se miehestäkin ole parempi itseensä tyytyväinen nainen, joka ei häpeillen peittele itseään vaan on täysillä mukana kuin " timmimpi mimmi" , joka häpeilee ja peittelee itseään eikä ole varma itsestään!

Tosi hienosti on " valas" pudottanut painoaan ja sitten yksi urpo alkaa haukkumaan! No, kaikkia ei voi aina miellyttää eikä tarvitsekaan.

T: toinen valas, joka edelleen valas

Vaimoni häpeilee vartaloaan, lasten jälkeen rinnat riippuvat, reidet ovat pehmenneet ja vatsakin pyöristynyt. Minä taas en pysty näkemään näitä asioita mitenkään negatiivisina asioina naisessa. Minusta hän on kaunis, ja nämä hänessä muuttuneet seikat ovat kauniita. Rakastelimme eilen ja koskettelin ja suutelin hänen kaikkia muuttuneita ja muuttumattomia osia, enkä todellakaan vaihtaisi häntä toiseen trimmatumpaan naaraaseen mistään hinnasta.

Ainoa asia jossa hän ehkä voisi vähän treenata on lantiopohjan lihaksisto, huomasin että olivat vähän veltostuneet, mutta siinäkin ajattelen kyllä ensisijaisesti että hän voisi siitä itse paremmin, sillä virtsan karkailu on ikävä ongelma josta hän valittaa aina silloin tällöin.

Mutta kirjoitustaidosta päätellen et ole ;)

No, kukin näkee pöhnässä mitä haluaa, ja miehetkin voi piilottaa rasvamahan sopiviin vaatteisiin, ja oikean malliset alkkari, suurentaa kalua, joka sitten pedissä paljastuukin pikku-pippeliksi.

Minä ainakin pukeudun hyvän näköiseksi, vaikka alla onkin selluliittiä, roikkuvat rinnat, ja arpinen vatsanahka. ei ne minua häiritse olen tyytyväinen itseeni vaatteet päällä ja ilman vaatteita.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat