Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 


Minä ja minun dieettini taas pulassa. Ongelma siis on, että pitäisi syödä todella paljon kaloreita päivässä. Proteiinit ja rasvat vielä saan kokoon, mutta suositettu hiilihydraattimäärä on jotain käsittämätöntä. Jos syön vaikka näkkileipää, niin jaksan muutaman siivun, olen ihan täysi ja olen saanut kokoon kokonaista 120 kaloria. Pähkinät ja pinjan ja auringonkukansiemenet ovat pelastukseni, mutta hiilihydraatteja niistä tulee huonosti. Ideoita kenellekään?

Kommentit (18)

Banaani ja avokado ovat kai hedelmistä kaloripitoisimpia, mutta minusta myös aika täyttäviä. Puuro sokeroidulla hillolla? Myslissä on myös paljon energiaa.



Kyllä mullekin tekis tiukkaa tuo 4000 kcal, etenkin terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sokeristakin syön, mutta tietysti kuitenkin olisi parempi, jos olisi mahdollisimman terveellistä.



Vierailija:

Lainaus:


Auttaisiko joku sokerinen, ei terveellistä mutta hiilihydraattia ja energiapitoista?




tai oikein superkermaiset kermaperunat?



Ja sitten tietysti mäkkäriruokaa esim majoneesikastikkeella tai jos vain kotona niin vaikkapa majoneesikastike voileipä ja munakas rasvassa paistettuna makkaran kanssa?

ja kaloreita löytyy. Jäätelö on kans tosi hyvä " keino" ,leipä (pulla)paahtoleipänä ja hilloa päälle ja sitten vielä maapähkinävoita?



Pähkinät niinä päällystettyinä :)


Voi tietysti olla, että ongelmaan ei ole ratkaisua. Olen aika pieniruokainen, nyt ei voi oikein edes liikkua ja silti pitäisi ahtaa napaansa noin 4000 kaloria päivässä. Se vain on karsean paljon.

2-3 kappaletta sopivan pehmoista avokadoa



1 prk bulgarian jogurttia/muuta maustamatonta jogurttia/sopii tosi hyvin! Samaten maitorahka



maitoa niin että tulee sopiva koostumus



Sokeria maun mukaan



Pilko avokadot tehosekoittimeen. Loput ainekset perään. Maitoa kannattaa lisätä vähitellen niin menee avokado paremmin soseeksi ja jotta ei tule liian litkua. Lisäile sokeria maun mukaan.



Tiesithän että elimistö ei voi kerralla imeyttää koko päivittäistä proteiinimäärää vaan määrä pitä jakaa noin viiteen annokseen per päivä.

Eli kun proteiinia tarvitaan noin 2g/ painokilo, niin mun annos olis 120g proteiinia päivässä. Ja se vielä 4-5 jaettuna.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat