Seuraa 

Hei!

Olisiko vinkkejä esim nettikaupoista, joista löytyy 92cm lyhyt- ja pitkähihaisia bodeja, joissa nepparit olkapäällä? Koot tuntuvat loppuvan yleensä tuohon 80cm....

Kommentit (11)

mä ostin muutama vuos sitten sellaisen lisä osan joka laitetaan haara-osaan neppareilla, en vaan kuollakseni muista mistä kaupasta sen ostin, siis netti kaupasta.

Mut käsittääkseni kestovaippa liikkeet useesti myyvät tätä osaa koska kestis vaatii usein enemmän tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on myös bodyja (sekä pitkä- että lyhythihaisia) kokoa 86/92 cm, ja ovat mielestäni aika reiluja - sopivat hyvin ainakin 87cm pituiselle (tänään mitattu!) tytöllemme, jolla kestovaipat (aika paksu paketti siis).

Minä tilasin täältä Minymon pitkä ja lyhythihaisia kokoa 92. Hinta oli varsin kohtuullinen, jopa postikuluineen. Ja samallahan voi tilata kivat tarhatossut:) Oli myös suurempia kokoja jotain toista merkkiä, jota en nyt muista.

Heippa!

Nettikaupoista en niin tiedä, mutta ainakin Stockalta löytyy 92 cm bodeja neppareilla. Meillä on muutama sieltä hankittu pitkähihaisina versioina, voisi kuvitella että näin keväällä löytyy jo lyhythihaisiakin.

: annam

Nyt en tiedä tämän hetken tilannetta, mutta esikoiselle aikanaan tilasin sieltä useamman bodyn. KappAhlista ja Lindexistä loppuu ainakin koot " kesken" eli 92 on siellä täysin outo tapaus.

Tosiaan taisi joku aika sitten olla Tutta-bodeja Citymarketissa ja niistä löytyi 92 kokoa.

Kannattaa tarkkaan katsoa laatu, sillä ostin meidän pikkuiselle (vielä alle 80 cm) 90 cm Joha-bodyn Stockalta. Ja se on kyllä kutistunut kuivurissa niin, että on nyt täysin sopiva. Monesti kyllä ostankin vähän suurempia ja otan kutistumisvaran mukaan, sillä kuivuri tosiaan lyttää trikoot pystysuunnassa. Olen kyllä aina pitänyt Johaa hyvänä, mutta kutistui paljon.

Myös Citymarketin Napero ja Prisman Ciraf kutistuvat normaalia enemmän ja ostankin sitten valmiiksi suuremman koon, jossa on kutistumisvaraa.

No, meni kyllä nyt jo aiheesta ohi, mutta aina ei siis kokomerkintöihin voi luottaa, jos kuivaa koneessa vaatteet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat