Seuraa 

Eli olemme menossa viikonloppureissulle pian 5kk olevan vauvamme kanssa. Huoneeseen tilattiin pinnasänky/matkasänky. Mutta unohdin kysyä kuuluuko siihen peitto ja petivaatteet?? Jos joku tietää ja vois valistaa minua. Ennen en ole vauvan kanssa ollut hotellissa. Vai pitääkö ne rehata kotoa mukaan?? Ehkä jonkun mielestä päivänselvä juttu, mutta...

Kiitos etukäteen!! =)

Kommentit (5)

mutta kokemuksemme mukaan vaikka minkälaiset, eli olemme useammassa hotellissa olleet ja ehkä yhdessä on ollut asianmukainen peitto ja tyyny. Muuten on ollut joko jättiläispeitto, tai sitten esim. pyyheliina peittona. viimeksi oli peitto yritetty tunkea ison tyynyliinan sisään, oli sitten sellainen möykky. Tyynytkin on milloin mitäkin, eli olen itse ajatellut, että jos ei muuten ole tavaraa hirveästi mukana, niin otan oman peiton ja tyynyt mukaan.

Me ollaan menossa kesäkuussa Turkuun ja olemma kanssa varanneet huoneeseen pinnasängyn pojalle.

Unohdin kanssa kysyä että tuleeko peitto mukaan, tulipahan sekin asia sitten selville.

KIITOS paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hotellista riippuen tyyny voi tosin olla vähän turhan muhkea ja peitto valtavan iso pienelle vauvalle. Oma unipussi on matkoilla tästäkin syystä kätevä etenkin, jos lapsi on sellaiseen kotonakin tottunut. Tai jos vaunukoppa on joka tapauksessa reissussa mukana, niin vauva saattaa nukkua mieluummin siinä.

Jos vauva nukahtaa mieluummin muualle kuin omaan sänkyyn, esim. rinnalle viereen, hyvä konsti on nukuttaa hänet sopivan kokoiseksi taitetun lakanan päälle ja nostaa sitten tässä " riippumatossa" sänkyyn. (Sarjassamme näiltä palstoilta opittua :-)

eli sama varustelu kuin aikuisillakin. : ) Meillä oli ainakin kivat lastenlakanatkin -vauva vaan ei nukkunut hotellissa juuri lainkaan!

Hyvää reissua teille!

...hotellin puolesta ainakin helmikuussa kun oltiin

Sokos-hotellissa Turussa.

Tosin otettiin oma uniriepu mukaan että olisi tuttu tuoksu.

Matkasänky oli kyllä aika hankala siellä kun piti yrittää

saada nukkuva vauva niin alhaalle ilman että hän herää

mutta kyllä se jotenkin sitten onnistui.

Onnistunutta hotellilomaa!

t. Sirita

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat